رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سیزدهمین جشنواره مردمی عمار روز گذشته با معرفی برگزیدگان خود در بخش های مختلف، در حالی به کار خود پایان داد که از انیمیشن قلعه ماهیان کاری از مرکز پویانمایی صبا تقدیر نمود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در سیزدهمین جشنواره مردمی عمار از انیمیشن «قلعه ماهیان» تولید مرکز […]

سیزدهمین جشنواره مردمی عمار روز گذشته با معرفی برگزیدگان خود در بخش های مختلف، در حالی به کار خود پایان داد که از انیمیشن قلعه ماهیان کاری از مرکز پویانمایی صبا تقدیر نمود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در سیزدهمین جشنواره مردمی عمار از انیمیشن «قلعه ماهیان» تولید مرکز پویانمایی صبا تقدیر شد.

محمد سرشار، مجید اسماعیلی و رقیه فاضل هیئت داوران بخش پویانمایی این جشنواره در بخش پویانماییِ بلند و نیمه بلند ضمن معرفی آثار برگزیده در این بخش، از اثر «قلعه‌ی ماهیان » ساخته ی امیر کساوندی که در یک قسمت ۳۰دقیقه ای تهیه و تولید شده تقدیر کردند.

گفتنی است در خلاصه داستان این پویانمایی آمده: در پی خبر امدن دیو ماهی به  سمت  قلعه ماهیان  راشگو  نگهبان  قلعه ماهیان  تصمیم می گیرد برای مقابله از ماهیان کمک بگیرد اما گربه ماهی بین انها اختلاف می اندازد. پس تصمیم می گیرد با جمعی از ماهیان  به کمک  نقش کتبیه قدیمی قلعه  بدنبال ماهی بزرگی بنام سیماهی بروند. در بین راه با مشکلاتی روبرو شده ولی همین مشکلات باعث اتحاد آنها در هیبت یک نهنگ شده و باعث فرار ی شدن دیو ماهی گردد، اما دیو ماهی به کمک دلقک ماهی بین جمع ماهیان اختلاف ایجاد میکند ماهیان  با بی توجهی به حرف های راشگو باعث می شوند دلقک ماهی از فرصت استفاده کرده تا بالاخره موفق می شود  با به ظاهر شکست دادن دشمن ماهیان، مار ماهی و نشان دادن شجاعتش راشگو را از نگهبانی قلعه ماهیان بر کنار کند، دیو ماهی با رفتن راشگو از قلعه با دلقک ماهی قرار می گذارد تا قلعه را در اختیار او قرار دهد اما راشگو و چند ماهی دیگر پی به خیانت  و نقشه دلقک ماهی و دیو ماهی برده و جلوی آنهارا می گیرند در این راه دیو ماهی و دلقک ماهی نابود می شوند و راشگو  بشدت مجروح و در اخرین لحظات عمرش ملوان ماهی را جای  خود نگهبان قلعه می گرداند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار