رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

در برنامه «خونه زندگی» رادیو سلامت، پنجشنبه ۲۲ دی ماه، به موضوع «قدردانی از مادران» پرداخته می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «خونه زندگی» که در قالب یک نمایش رادیویی است از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، معرفی کتاب، گلخانه، […]

در برنامه «خونه زندگی» رادیو سلامت، پنجشنبه ۲۲ دی ماه، به موضوع «قدردانی از مادران» پرداخته می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «خونه زندگی» که در قالب یک نمایش رادیویی است از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، معرفی کتاب، گلخانه، نکات خانه داری، و پیامک همسایه های برنامه، و بخش درمانگاه مهر با موضوع درمان های ضروری و پخش سوال های پزشکی مردمی و … تشکیل شده است.
تحکیم بنیان خانواده از طریق آموزش مهارت های زندگی و فرزند پروری از اهداف برنامه «خونه زندگی» است که در این مجله نیمروزی به موضوعاتی نظیر مهارت های کنترل خشم، مهرورزی، فرزند پروری درخانواده؛ ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج، افزایش نرخ رشد جمعیت (فرزند آوری)؛ تحکیم بنیان خانواده (آموزش مهارت های زندگی، همسر داری و فرزند پروری و …) و اقتصاد مقاومتی (آموزش مدیریت اقتصادی در خانواده، قناعت، مدیریت دخل و خرج و…) پرداخته می شود.
یادآور می شود، برنامه «خونه زندگی» به تهیه کنندگی «سارا شریفی» و «مسعود حسنی»، شنبه تا پنج شنبه هر هفته، از ساعت ۱۰:۳۰ و موج اف . ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار