رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • شنبه 24 دی 1401 - 12:55
  • کد خبر : 114232
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «همسایه‌های خوب» به قسمت شانزدهم رسید

جدیدترین قسمت از مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به زندگی «آمنه درودی»، مدیر مدرسه استثنایی شهرستان قائم‌شهر، می‌پردازد که پس از بازنشستگی، کارگاه تولیدی البسه بیمارستانی با معلولان کم‌شنوا و نابینا تاسیس کرده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، قسمت‌ شانزدهم فصل اول مجموعه مستند «همسایه‌های خوب»، محصول جدید مرکز […]

جدیدترین قسمت از مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به زندگی «آمنه درودی»، مدیر مدرسه استثنایی شهرستان قائم‌شهر، می‌پردازد که پس از بازنشستگی، کارگاه تولیدی البسه بیمارستانی با معلولان کم‌شنوا و نابینا تاسیس کرده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، قسمت‌ شانزدهم فصل اول مجموعه مستند «همسایه‌های خوب»، محصول جدید مرکز مستند سوره، به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی امروز ۲۴ دی ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

«آمنه درودی» سوژه جدیدترین روایت «همسایه‌های خوب» است که قرار است مخاطبان را به شهرستان قائم‌شهر استان مازندران ببرد و قصه زندگی‌اش را تعریف کند.

وی مدیر مدرسه استثنایی شهرستان قائم‌شهر بوده است که پس از بازنشستگی و با توجه به نیاز بچه‌ها به شغل مناسب موفق به تاسیس کارگاه تولیدی البسه بیمارستانی با ۲۸ فرد معلول کم‌شنوا و نابینا شده است.

آمنه درودی برای اینکه بچه‌های ناشنوا و کم‌بینا بتوانند وارد جامعه شوند و اعتماد به نفس خود را بالا ببرند این کارگاه را راه‌اندازی کرده است.

مخاطبان در این قسمت تلاش‌های آمنه درودی را برای حفظ و نگهداری کارگاه با وجود همه مشکلات اقتصادی شاهد هستند. او به عنوان کارآفرین نمونه استان مازندران در کارگاه خیاطی خود باعث اشتغال تعداد زیادی از دختران فارغ‌التحصیل با معلولیت‌های مختلف شده است.

«همسایه‌های خوب» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه افق می‌رود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۳ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار