رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

برنامه زنده «دوطرفه» با تعامل شنوندگان از تعارف های نا بجا می گوید به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ تعارف کردن یکی از رسوم ایرانی است که ریشه در فرهنگ غنی و ادب ایرانیان دارد و در خارج از مرزهای ایران هیچ نمونه و جایگزینی برای تعریف آن وجود ندارد. این […]

برنامه زنده «دوطرفه» با تعامل شنوندگان از تعارف های نا بجا می گوید

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ تعارف کردن یکی از رسوم ایرانی است که ریشه در فرهنگ غنی و ادب ایرانیان دارد و در خارج از مرزهای ایران هیچ نمونه و جایگزینی برای تعریف آن وجود ندارد. این رسم که در تمام ابعاد زندگی ایرانیان رسوخ کرده یکی از مهم ترین نکاتی است که در هنگام سفر به ایران باید بدانید و به تعبیر یک گردشگر خارجی : تعارف یکی از پیچیده‌ترین “هنرهای آداب معاشرت” ایرانی هاست.
رادیو صبا روز یکشنبه ۲۵ دی در برنامه تعاملی «دوطرفه» به این موضوع بپردازیم و به بیان مشکلاتی که ممکن است به دلیل تعارف نابجا ایجاد شود می‌ پردازد.
داروهای نابجا گاهی باعث ایجاد دردسر برای افراد جامعه میشود مخاطبان برنامه دو طرفه می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ از خاطرات و تجربه های خود در این زمینه بگویند.
«دوطرفه» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ صبح با اجرای محمدرضا قلمبر و به تهیه کنندگی محمد حسین تقدیم مخاطبان می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار