رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «موسی(ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا به پخش شایعه بودجه ده هزار میلیارد تومانی این سریال در فضای مجازی واکنش نشان داد. بودجه سریال «موسی(ع)» که این روزها به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه کنندگی سید محمود رضوی دومین سریال الف و پروژه مهم تلویزیون بعد از «سلمان فارسی» به شما می‌رود، با […]

تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «موسی(ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا به پخش شایعه بودجه ده هزار میلیارد تومانی این سریال در فضای مجازی واکنش نشان داد.

بودجه سریال «موسی(ع)» که این روزها به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه کنندگی سید محمود رضوی دومین سریال الف و پروژه مهم تلویزیون بعد از «سلمان فارسی» به شما می‌رود، با ابهاماتی مواجه شده است.

احتمال اختصاص ردیف بودجه جداگانه برای این سریال در بودجه سالانه مصوب مجلس باعث شد برخی انتقاد کنند و بعد هم رقم‌هایی برای این سریال تخمین زده شد که یکی از آن‌ها بودجه ده هزار میلیارد تومانی برای تولید پروژه بود!

این رقم آنقدر بحث‌برانگیز شد که به عنوان رقم اصلی بودجه لازمه سریال در فضای مجازی مطرح و حتی بسیاری آن را با بودجه سریال‌های بیگ پروداکشنی مثل «بازی تاج و تخت» در مختصات بین‌المللی مقایسه کردند که این بودجه حتی می‌توانست از فصل آخر آن هم بیشتر باشد!

شب گذشته محمود رضوی تهیه کننده سریال به این شایعه‌ها واکنش نشان داد و به‌صورت تلویحی این رقم را از اساس تکذیب کرد.‌

رضوی در توییتی نوشت: «‏حاکمی مردی را به هزار ضربه شلاق محکوم کرد. مرد گفت: ای حاکم، یا شلاق نخورده‌ای یا هزار نمیدانی چقدر است!

حالا داستان همین است یا سریال نساختید یا ۱۰هزار میلیارد نمی‌دانید چقدر است!

شما که می‌خواستید دروغ بگید لااقل ۱۰هزارمیلیارد دلار می‌گفتید که باکلاس باشه و بتونید فحش آبدارتر بدید!»

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار