رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه رادیویی «پشت پلک صبح» بامداد سه شنبه ۲۷ دی ماه به این پرسش که «نقش استراحت در موفقیت چیست؟» پاسخ می دهد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «پشت پلک صبح» هر شب از ۳۰ دقیقه بامداد تا ۲ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود و رویکردش بیشتر درباره شبکارها […]

برنامه رادیویی «پشت پلک صبح» بامداد سه شنبه ۲۷ دی ماه به این پرسش که «نقش استراحت در موفقیت چیست؟» پاسخ می دهد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «پشت پلک صبح» هر شب از ۳۰ دقیقه بامداد تا ۲ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود و رویکردش بیشتر درباره شبکارها و شب زنده‌داران است و متناسب با ایام سال یا موضوعات روز در برنامه پرداخته می‌شود. تغذیه، روان‌شناسی و موضوعات اجتماعی در دستور کار قرار می‌گیرد.
برنامه «پشت پلک صبح» بامداد سه شنبه ۲۷ دی ماه با حضور دکتر «مصطفی فروتن» روانشناس به این پرسش که «استراحت به موقع چقدر در موفقیت نقش دارد؟» پاسخ می دهد.
در این برنامه رادیویی تلاش شده است تا مطالب مفید مورد نظر گروهی از مخاطبان که در شیفت شب مشاغل مختلف مشغول فعالیت هستند ارائه شده و صحبت‌ها و پیام‌های شب زنده‌داران شنیده شود.
برنامه شبانگاهی «پشت پلک صبح» در کنار بخش ‌های مختلف، سعی می‌کند با نگاهی جامعه‌شناسانه و از بعد روانشناختی، مسائل مربوط به شهر و آدم‌هایش را ارزیابی کند و پای درددل و حرف‌های کسانی بنشیند که تا پاسی از شب شنونده رادیو هستند.
گفتنی است، برنامه «پشت پلک صبح» بامداد سه شنبه ها با تهیه کنندگی «پیمان پناهی» از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار