رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

در حالی که هنوز فیلم «برادران لیلا» امکان نمایش در ایران را نیافته، پیش‌فروش نسخه بلو ری آن در سایت‌های فروش آنلاین فرانسوی آغاز شده است. آنطور که سایت ‌های فرانسوی اعلام کرده‌اند حدود یک ماه دیگر نسخه بلو ری فیلم تازه سعید روستایی در این کشور منتشر می‌شود. این فیلم سینمایی با مدت زمان […]

در حالی که هنوز فیلم «برادران لیلا» امکان نمایش در ایران را نیافته، پیش‌فروش نسخه بلو ری آن در سایت‌های فروش آنلاین فرانسوی آغاز شده است.

آنطور که سایت ‌های فرانسوی اعلام کرده‌اند حدود یک ماه دیگر نسخه بلو ری فیلم تازه سعید روستایی در این کشور منتشر می‌شود. این فیلم سینمایی با مدت زمان دو ساعت و ۳۹ دقیقه بر روی سایت‌های فروش فیلم مثل fnac قرار داده شده و در صورت پیش‌خرید در فاصله بین ۱۲ تا ۱۵ فوریه یعنی حدود ۲۵ بهمن به دست مخاطبان می‌رسد.قیمت پیش‌خرید بلوری این فیلم ۲۴.۹۹ یورو و دی‌وی دی آن ۱۹.۹۹ یورو (بدون احتساب هزینه حمل و نقل) است.

بدین ترتیب اگر زمان انتشار نسخه خانگی این فیلم در فرانسه تغییر نکند، این فیلم بزودی به ایران خواهد رسید اتفاقی که تاثیر قابل توجهی در گیشه «برادران لیلا» در ایران می‌گذارد. در این شرایط باید دید این فیلم در این فاصله اکران عمومی می‌شود یا خیر.

«برادران لیلا» تابستان امسال توسط کمپانی وایلد بانچ حدود دو ماه در فرانسه اکران گسترده شد و پاییز امسال هم در بلژیک، امارات و پرتغال هم به روی پرده رفت و در نهایت بیش از ۷۵۰ هزار دلار فروش جهانی داشت.

ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، پیمان معادی، سعید پورصمیمی و… بازیگران آخرین ساخته سعید روستایی هستند.

منبع: سینمادیلی

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار