رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مریل استریپ بازیگر کهنه کار و اسکار گرفته سینما، یک بار دیگر با یک مجموعه تلویزیونی همراه شده و در آن بازی می‌کند. خبر حضور این هنرمند قدیمی در مجموعه «فقط جنایات در ساختمان» را سلنا گومز در اینستاگرام خود منتشر کرد. بازیگر اصلی این مجموعه در حالی خبر را اعلام کرده که تهیه کنندگان […]

مریل استریپ بازیگر کهنه کار و اسکار گرفته سینما، یک بار دیگر با یک مجموعه تلویزیونی همراه شده و در آن بازی می‌کند.

خبر حضور این هنرمند قدیمی در مجموعه «فقط جنایات در ساختمان» را سلنا گومز در اینستاگرام خود منتشر کرد. بازیگر اصلی این مجموعه در حالی خبر را اعلام کرده که تهیه کنندگان آن صحبتی در این باره نکرده اند.

خبر حضور استریپ در قاب کوچک بازتاب بسیار وسیعی داشته و صحبتهای زیادی را با خود به دنبال داشته است. این در حالی است که اطلاعی در رابطه با نوع حضور بازیگر در این کمدی درام اجتماعی پرتنش در دست نیست.

پرسش منتقدان و اهل فن این است که استریپ قرار است بازیگر تمام قسمتهای فصل سوم فقط جنایات در ساختمان باشد یا به عنوان بازیگر مهمان حضوری کوتاه و افتخاری در آن خواهد داشت.

در عین حال، عموم علاقمندان می خواهند بدانند این هنرمند کهنسال در داستان مجموعه، در قالب چه نوع شخصیتی ظاهر خواهد شد. سکوت سازندگان و خالقان مجموعه در این رابطه، هم گمانه‌زنی‌ها را افزایش داده و هم بر داغی موضوع افزوده است.

داستان مجموعه دنبال کننده زندگی و فعالیت‌های سه همسایه (با بازی گومز، استیو مارتین و مارتین شورت) است که در ساختمانی گران قیمت و مجلل در محله وست ساید به نام آرکونیا زندگی می‌کنند. وقوع چند قتل مشکوک این سه همسایه را درگیر خود می‌کند و این در حالی است که آنها جزو متهمان اصلی پرونده‌های قتل هم هستند.

در دو فصل قبلی این کمدی درام، سه کاراکتر داستان مورد اتهام دو قتلی قرار می گیرند که در مجاورت ساختمان آنها صورت گرفته است و آنها تلاش می‌کنند از خود رفع اتهام کنند. پیش بینی می‌شود در فصل سوم هم آنها با موضوع مشابهی روبرو شوند. در این حالت، مشخص نیست استریپ همسایه تازه ای است که به این ترکیب سه نفره ناهمگون می‌پیوندد، یا مقتولی است که قرار است گناه قتلش به گردن این افراد بیفتد.

استریپ که تاکنون سه جایزه امی (اسکار تلویزیونی) و سه جایزه اسکار گرفته، در مجموعه‌هایی چون «قتل عام» (۱۹۷۸)، «فرشتگانی در آمریکا» (۲۰۰۳) و فصل دوم «دروغ‌های بزرگ کوچک (۲۰۲۱) ظاهر شده است.

منبع:صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار