رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

آمازون سریالی را بر مبنای بازی «تامب رایدر» می‌سازد. به نقل از سی‌نت، مجموعه تلویزیونی «تامب رایدر» به نویسندگی فیبی والر بریج توسط آمازون ساخته می شود. فیلی والر بریج خالق سریال تحسین شده «فلی‌بگ» اقتباسی از تامب رایدر را در قالب یک سریال تلویزیونی می‌نویسد و لارا کرافت را به صفحه‌های کوچک می‌آورد. لارا […]

آمازون سریالی را بر مبنای بازی «تامب رایدر» می‌سازد.

به نقل از سی‌نت، مجموعه تلویزیونی «تامب رایدر» به نویسندگی فیبی والر بریج توسط آمازون ساخته می شود.

فیلی والر بریج خالق سریال تحسین شده «فلی‌بگ» اقتباسی از تامب رایدر را در قالب یک سریال تلویزیونی می‌نویسد و لارا کرافت را به صفحه‌های کوچک می‌آورد.

لارا کرافت در ماجراجویی بعدی خود به مدد قراردادی برای سرویس آنلاین آمازون پرایم در قالب سریالی تلویزیونی دیده خواهد شد.

گفته شده آمازون با فیبی والر بریج هم به عنوان نویسنده و هم تهیه‌کننده اجرایی قرارداد هم بسته تا مجموعه بازی‌های محبوب «مهاجم مقبره» را در این فرمت جدید شکل دهد.

در حالی که تاکنون ۳ فیلم سینمایی بر اساس این بازی‌ها ساخته شده، هنوز صحبتی از بازیگران این سریال نشده است.

بازی‌های ویدیویی «مهاجم مقبره» از دهه ۱۹۹۰ وارد بازار شد و آنجلینا جولی اولین بازیگری بود که در فیلم اقتباسی آن در سال ۲۰۰۱ جلوی دوربین رفت. دنباله آن با عنوان «لارا کرافت: مهاجم مقبره- گهواره زندگی» هم ۲ سال بعد اکران شد و در نهایت آلیسیا ویکاندر سال ۲۰۱۸ بار دیگر این شخصیت را به پرده بزرگ برد.

فیبی والر بریج به تازگی قراردادی بلندمدت با کمپانی آمازون به امضا رساند و قرار است سریال کمدی سیاه تلخ «اینجا را امضا کن» را برای این کمپانی بسازد. او در مراسم امی سال ۲۰۱۹ سه جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش اول کمدی، بهترین نویسنده و همچنین سازنده سریال «فلی‌بگ» دریافت کرد و از نویسندگان فیلمنامه «زمانی برای مردن نیست» آخرین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند بود.

این در حالی است که گفته شده بازی جدید «تامب رایدر» هم سال ۲۰۲۳ به بازار می‌آید.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار