رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

همان گونه که پیش بینی می شد تهیه کنندگان درام ترسناک «میگان» اعلام کردند تولید قسمت دوم آن را در دستور کار خود دارند. کار نگارش فیلمنامه قسمت تازه در سکوت آغاز شده و قرار است کسی اطلاعی از چند و چون آن نداشته باشد. میگان ۲ برای اکران عمومی در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ […]

همان گونه که پیش بینی می شد تهیه کنندگان درام ترسناک «میگان» اعلام کردند تولید قسمت دوم آن را در دستور کار خود دارند.

کار نگارش فیلمنامه قسمت تازه در سکوت آغاز شده و قرار است کسی اطلاعی از چند و چون آن نداشته باشد. میگان ۲ برای اکران عمومی در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ راهی پرده سینماها خواهد شد.

فعلا مشخص شده که آلیسون ویلیامز، ویولت مک گراو و جنا دیویس سه بازیگر اصلی قسمت اول، در قسمت تازه هم نقش های خود را تکرار می کنند.

ویلیامز در داستان فیلم، جما جوان عروسک سازی است که به دنبال مرگ خواهر و شوهر خواهرش مجبور به نگهداری از دختر کوچک آنها کیدی می شود. او عروسک ربات‌گونه ای را به نام میگان برای شرکت خود خلق می کند که می تواند مثل آدمها رفتار کند و حرف می زند.دوستی میگان با کیدی، سرآغاز اتفاقات شوم و بدیمنی است که در محیط زندگی و کارش رخ می دهد.

دیویس نقش میگان را در این درام دلهره آور بازی کرد که با تحسین منتقدان همراه شد. آکیلا کوپر نویسنده فیلمنامه قسمت اول و دوم، می گوید داستان دومین قسمت هیجان انگیزه‌تر از قسمت او خواهد بود و شگفتی‌های تازه ای برای تماشاگران به همراه خواهد داشت.

با این حال، او هیچ اشاره ای به خط اصلی داستان قسمت تازه نکرد. در داستان نسخه اصلی، جما به این نکته اشاره می کند که میگان قصد قتل او را دارد تا بتواند همراه خواهرزاده اش به ایالات دیگری نزد پدر و مادر بزرگ کیدی برود و کارهای شیطانی اش را در آنجا ادامه دهد.

این احتمال وجود دارد که این موضوع دستمایه فیلمنامه میگان ۲ باشد. نکته جالب این است که جیسن بلوم و جیمز ون تهیه کنندگان میگان می گویند قبل از اکران عمومی موفقیت آمیز آن، در فکر تولید قسمتهای بعدی اش بوده اند.

به گفته بلوم، بعد از آنکه اولین بار فیلم را دیدم، مطمئن شدم که باید دنباله های آنرا تولید کرد. می دانستم که باید این کار را انجام داد و همان زمان به کوپر گفتم طرح داستان قسمت دوم را آماده کند. معمولا در دنیای سینما چنین اقدامی صورت نمی گیرد، اما من اطمینان داشتم که تماشاگران استقبال بالایی از نسخه اصلی خواهند کرد.

میگان با هزینه تولید اندک ۱۲ میلیون دلاری خود، تابحال در سطح جهانی (آمریکا و بقیه کشورهای دنیا) نزدیک ۱۲۰ میلیون دلار فروش کرده و نمایش موفقیت آمیز آن ادامه دارد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار