رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

جولیا رابرتز ستاره مطرح دهه هشتاد و نود میلادی، با یک کمدی خانوادگی تازه دوباره به دیدار تماشاگران سینما می‌آید. کمدی «مبادله اجساد» وارد مرحله تولید می شود و جنیفر آنیستن در آن با رابرتز همبازی است. اطلاع چندانی از داستان کار تازه رابرتز در دست نیست و کسی نمی‌داند ماجراهای آن چیست و بازیگر […]

جولیا رابرتز ستاره مطرح دهه هشتاد و نود میلادی، با یک کمدی خانوادگی تازه دوباره به دیدار تماشاگران سینما می‌آید.

کمدی «مبادله اجساد» وارد مرحله تولید می شود و جنیفر آنیستن در آن با رابرتز همبازی است. اطلاع چندانی از داستان کار تازه رابرتز در دست نیست و کسی نمی‌داند ماجراهای آن چیست و بازیگر چه نقشی در آن ایفا می‌کند.

مکس بارباکوف کارگردانی «مبادله اجساد» را به عهده دارد و فیلمنامه فیلم را براساس طرح کوتاهی از خودش نوشته و شنیده می‌شود که رابرتز از مطالعه آن بسیار ذوق زده شده است. تلاش رسانه‌ها برای کسب اخبار دقیق از رابرتز به جایی نرسیده است.

شبکه آمازون که این روزها فعالیت زیادی در پلتفرمهای دیجیتالی و دنیای استریم دارد، تهیه کننده اصلی این کمدی است و رابرتز به عنوان همکار تهیه کننده با آن همکاری دارد. رابرتز که مدتی کم کار شده بود، اخیرا کمدی درام خانوادگی «بلیطی به بهشت» را در کنار جرج کلونی روی پرده سینماها داشت که با موفقیت نسبی روبرو شد.

او همچنین بازیگر مجموعه درام سیاسی تلویزیونی تحسین شده «گاسلیت» هم بوده است. این مجموعه پرتنش که نگاهی امروزی به رسوایی معروف واترگیت در دهه هفتاد میلادی آمریکا انداخته، رابرتز را در نقش اصلی و محوری ماجرا به نام مارتا میشل دارد. او همسر جان میشل (با بازی شان پن) یکی از افراد دخیل در ماجرای واترگیت بود.

این مجموعه هشت اپیزودی داستانهای ناگفته و فراموش شده و شخصیتهایی را تعریف می‌کند که در آن زمان در این رویداد نقش داشتند. از این بازیگر در حال حاضر درام اجتماعی «دنیا را پشت سر بگذار» آماده نمایش است که توسط شبکه نتفلیکس تولید شده و سازندگانش که آن را در سکوت خبری ساخته‌اند اطلاعات چندانی درباره اش منتشر نکرده‌اند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار