رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

 برنامه سلام تهران به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و روز پدر از امشب تا جمعه علاوه بر صبح ها، شب‌ها نیز از ساعت ۲۰ تا ۲۲ با اجرای مصطفی امامی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما سلام تهران امشب چهارشنبه دوازدهم بهمن […]

 برنامه سلام تهران به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و روز پدر از امشب تا جمعه علاوه بر صبح ها، شب‌ها نیز از ساعت ۲۰ تا ۲۲ با اجرای مصطفی امامی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما سلام تهران امشب چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه میزبان سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور است تا از دستاوردهای دولت بگوید.
همچنین اسدالله یکتا بازیگر سینما و تلویزیون به سلام تهران می‌آید تا در جشن آغاز دهه فجر سلام تهرانی‌ها را همراهی کند و خاطرات شیرین خود را با مخاطبان برنامه به اشتراک بگذارد. در بخش دیگری از برنامه محمد گلریز خواننده محبوب و مردمی به اجرای چند قطعه موسیقی می پردازد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاهده ویدیوهای برگزیده برنامه و استفاده از تصاویر استیج و پشت صحنه به آیدی اینستاگرامی @salamtehrantv5 مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار