رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

رادیو اقتصاد در ویژه برنامه «صنعت سینما» به تحلیل و مباحث مهم اقتصاد سینمای ایران می‌پردازد. فرزانه صادقیان تهیه کننده برنامه «صنعت سینما» درباره این برنامه که در ایام جشنواره فیلم فجر از پردیس ملت روی آنتن می رود به مهر گفت: این برنامه به مناسبت چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر تهیه و پخش […]

رادیو اقتصاد در ویژه برنامه «صنعت سینما» به تحلیل و مباحث مهم اقتصاد سینمای ایران می‌پردازد.

فرزانه صادقیان تهیه کننده برنامه «صنعت سینما» درباره این برنامه که در ایام جشنواره فیلم فجر از پردیس ملت روی آنتن می رود به مهر گفت: این برنامه به مناسبت چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر تهیه و پخش می شود و مهم ترین رویکرد آن تحلیل و بررسی دغدغه ها و چالش های صنعت سینما در زمینه های شغلی مختلف است.

وی ادامه داد: انعکاس نقش و تاثیر جشنواره بین المللی فیلم فجر در اقتصاد سینمایی کشور از دیگر اهداف این برنامه است.

تهیه کننده برنامه «صنعت سینما» افزود: فرآیند تولید و هزینه های مورد نیاز تولیدات سینمایی از دیگر موضوعاتی است که با حضور فعالان سینما و کارشناسان مورد بررسی قرار میگیرد.

صادقیان با اشاره به آیتم تولید سینما افزود: در این آیتم در گفتگو با افراد در زمینه مشاغل سینمایی همچون گریمور، نورپرداز، فیلم بردار، صدا بردار، تدوین گر، تهیه کننده به میزان دستمزدها، دغدغه های شغلی و حمایت های مسئولان از این صنعت بررسی می شود.

وی ادامه داد: در آیتم گفتگو مردمی نیز نظرات مخاطبان در مورد فیلم های اکران شده پخش می شود.

این تهیه کننده در پایان بیان کرد: برنامه «صنعت سینما» به طور زنده از محل اختصاصی اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر واقع در پردیس ملت همه روزه ساعت ۱۸ تا ۱۹ به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان، کارشناسی مصطفی محمودی و گویندگی رضا میرمحرابی پخش می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار