رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سرهنگ ثریا فیلمی از دیگر کارگردان زن چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر است. این فیلم که محصول سازمان فرهنگی هنری اوج است از پیش از جشنواره، به خاطر انتخاب سوژه ملتهب و بدیع خود مورد توجه اهالی رسانه بود. سرهنگ ثریا روایتی است مادرانه که زاویه دیگری از چهره مخوف سازمان مجاهدین خلق را […]

سرهنگ ثریا فیلمی از دیگر کارگردان زن چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر است. این فیلم که محصول سازمان فرهنگی هنری اوج است از پیش از جشنواره، به خاطر انتخاب سوژه ملتهب و بدیع خود مورد توجه اهالی رسانه بود.
سرهنگ ثریا روایتی است مادرانه که زاویه دیگری از چهره مخوف سازمان مجاهدین خلق را روایت می کند. جنایت های این فرقه علاوه بر سرزمین و مردم ایران، متوجه خود اعضا و خانواده ها آنها نیز شده است. فارغ از بحث های سیاسی، سرهنگ ثریا مفهوم جدیدی از انتظار و فداکاری مادران را به نمایش می گذارد.
ژاله صامتی در نقش مادر و وحیدآقاپور در نقش برادر یکی از اعضا و ساکنین پایگاه اشرف با ایفای نقشی ماندگار تصویری جدید از انتظار را به نمایش می گذارد. خلوص مهر و محبت سرهنگ ثریا بی منت و فارغ از هر نوع قضاوت بیرونی است و بار دیگر اهمیت جایگاه خانواده بیش از پیش بیان می کند.
می توان گفت سرهنگ ثریا با حال و هوای خود و پرداختن به موضوعی حساس می تواند در گیشه هم موفق باشد.

سینماخانه / ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار