رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مهلت ارسال طرح و ایده برای حضور در رویداد «پرتاب (پیچینگ) ۱۰۰×۱۰۰» جشنواره فیلم ۱۰۰ تا بیست‌ودوم بهمن‌ماه تمدید شد. به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم ۱۰۰، در پی استقبال علاقمندان از رویداد «پرتاب ۱۰۰×۱۰۰» سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ مهلت ارسال ایده و طرح برای شرکت در این رویداد تا بیست‌ودوم بهمن ماه […]

مهلت ارسال طرح و ایده برای حضور در رویداد «پرتاب (پیچینگ) ۱۰۰×۱۰۰» جشنواره فیلم ۱۰۰ تا بیست‌ودوم بهمن‌ماه تمدید شد.

به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم ۱۰۰، در پی استقبال علاقمندان از رویداد «پرتاب ۱۰۰×۱۰۰» سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ مهلت ارسال ایده و طرح برای شرکت در این رویداد تا بیست‌ودوم بهمن ماه تمدید شد.

در این رویداد که با هدف نزدیکی سرمایه به علاقه‌مندان و تولیدکنندگان فیلم کوتاه و با حمایت سازمان سینمایی سوره در بخش جنبی جشنواره فیلم ۱۰۰ برگزار خواهد شد، صاحبان ایده می‌توانند طرح فیلم کوتاه خود را در برابر سرمایه‌گذاران ارائه کرده و در یک فضای شفاف و عادلانه به جذب سرمایه برای تبدیل ایده خود به فیلم بپردازند. شرکت در این رویداد از طریق ارسال طرح بدون محدودیت ژانر و برای فیلم‌های یک تا ۴۰ دقیقه‌ای به آدرس ایمیل ۱۰۰partab@gmail.com  امکان‌پذیر است.

همچنین فراخوان ثبت‌نام اهالی رسانه برای حضور در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ از صبح امروز شانزدهم بهمن آغاز شد. براین اساس فعالان این حوزه می توانند تا ۲۵ بهمن ماه با مراجعه به سایت جشنواره و وارد کردن مشخصات خود در بخش ثبت‌نام اهالی رسانه، برای حضور در این رویداد اقدام کنند.

سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره نهم تا دوازدهم اسفند برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار