رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
سینما وامدار بزرگانی چون شماست

یادداشت رئیس سازمان سینمایی به استاد نصیریان

رئیس سازمان سینمایی کشور به مناسبت سالروز تولد استاد علی نصیریان طی یادداشتی ضمن تبریک تولد وی برای این استاد پیشکسوت حوزه فرهنگ و هنر آرزوی سلامتی و بهبودی کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی، متن کامل یادداشت محمد خزاعی بدین شرح است: «استاد عزیز با سلام و […]

رئیس سازمان سینمایی کشور به مناسبت سالروز تولد استاد علی نصیریان طی یادداشتی ضمن تبریک تولد وی برای این استاد پیشکسوت حوزه فرهنگ و هنر آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی، متن کامل یادداشت محمد خزاعی بدین شرح است:

«استاد عزیز

با سلام و ادب

به مناسبت سالروز تولد شما استاد گرانقدر بر خود لازم می دانم از صمیم قلب ضمن آرزوی صحت، سلامتی و بهبودی عاجل این روز مبارک را به جنابعالی تبریک بگویم. از خبر کسالت شما که طی یادداشتی به دبیر جشنواره فجر اعلام کردید به حسب ارادت شخصی و وظیفه ام متاثر شدم. سینمای ایران وامدار هنرمندان بزرگی چون شماست. شما اندوخته و سرمایه هنر تصویری این مملکت هستید. مردم ما خاطره های بسیار از حضور گرم شما برروی صحنه و جلوی دوربین دارند. وظیفه همه ما اهالی سینماست که جویای مشکلات جسمی و روحی عزیزان و بزرگان فرهنگ و هنر باشیم تا هر چه زودتر به این عرصه بازگردند.

این جشنواره های سینمایی و هنری که سابقه بیش از ۴۰ سال دارند با وجود شما بزرگان خاطره انگیز و جریان ساز بوده و خواهد بود. شهرت و آوازه حضور پرافتخار شما در قلب های مردم و بر تارک چنین رویدادهایی همواره،  ثبت و ضبط است. بدون تردید، نام شما اعتبار هنر و سینمای امروز است و هرگز حذف شدنی نیست.

استاد نصیریان عزیز

از چندی پیش، سخنان زیبا و عمیق شما در عیادت از جنابعالی همچنان، در خاطرم  هست که از دغدغه های تان برای پیشرفت سینما و جوانان گفتید و ما را به حمایت از استعدادهای جدید و گمنام های این عرصه تشویق کردید.

در شرایط کنونی، اگر چه برخی بدشان نمی آید دلسوزی ها و حتی، همین خبر کسالت تان را با منافع شخصی و سیاسی خویش گره بزنند ولی جامعه و مردم، هنر شما را در مقاطع مختلف تاریخ این مرز و بوم – در بزنگاه های دوران دفاع مقدس و حتی، در اتفاقات سال های اخیر به خاطر دارند و می دانند همواره، دل تان برای رشد و تعالی فرهنگ ایران زمین می تپد.

به دلیل افتخار همکاری ام با جنابعالی در چندین فیلم و جشنواره های سینمایی و نمایشی در سال های دور و نزدیک، با عمق نگاه، دغدغه ها و دلسوزی های ملی و فراملی شما آشنا هستم.

شما در سخت ترین شرایط تاریخ معاصر همواره در میدان حضور داشته اید، و امروز نیز، به بهبودی و سلامتی عاجل تان امید داریم تا بار دیگر، شاهد حضورتان در صحنه های هنر بوده و ما نیز،  افتخار میزبانی شما را در این محفل بزرگ سینمایی داشته باشیم.

محمد خزاعی

رئیس سازمان سینمایی کشور»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار