رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سریال «کتونی زرنگی» در حالی شب گذشته بعد از ۳ سال روی آنتن رفته است که علی سیلمانی یکی از بازیگران اصلی این سریال دارفانی را وداع گفته است. سریال تلویزیونی «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه در حدود پنج ماه تصویربرداری شد و ۲۶ بهمن ماه سال ۹۸ تصویربرداری […]

سریال «کتونی زرنگی» در حالی شب گذشته بعد از ۳ سال روی آنتن رفته است که علی سیلمانی یکی از بازیگران اصلی این سریال دارفانی را وداع گفته است.

سریال تلویزیونی «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه در حدود پنج ماه تصویربرداری شد و ۲۶ بهمن ماه سال ۹۸ تصویربرداری آن به پایان رسید و حالا بعد از سه سال بالاخره این سریال رنگ آنتن را به خود دید.

«کتونی زرنگی» از دوره مرتضی میرباقری معاون سیمای وقت به چالش و حاشیه کشیده شد. بهمن ماه همان سال ۹۸ میرباقری در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود که این سریال صلاحیت پخش ندارد و درباره تکلیف سریال «کتونی زرنگی» گفته بود «این سریال توسط سیمافیلم بررسی شد و ما آن را به دلیل برخی ایرادات محتوایی سریال در اختیار حوزه نظارت سازمان هم قرار دادیم. متفقا بیان شد ایرادات محتوایی و کیفی در سریال وجود دارد و صلاح نیست این سریال در این ایام روی آنتن برود.»

بعد از آن تا مدت‌ها این سریال بلاتکلیف ماند و اولین سریال علی ملاقلی پور که پیش از این با فیلم‌های سینمایی و مستند شناخته می‌شد نتوانسته بود از هیچ مسیری به آنتن نزدیک شود و یا به رایزنی‌های مدیران برسد.

خود ملاقلی‌پور اما در این مدت دائم پیگیر پخش سریالش بود و برای پخش سریالش تلاش و با مدیران در تعامل و رایزنی بود. این تعامل با تلویزیون را بر قرار کند. سال گذشته یعنی در اسفند ماه ۱۴۰۰ در ایام نزدیک به نوروز نام «کتونی زرنگی» به عنوان یکی از گزینه‌های نوروزی تلویزیون مطرح و گمانه زنی‌های مختلفی توسط برخی رسانه‌ها رقم خورد. سپس خود ملاقلی پور از رایزنی‌ها و مذاکره‌های جدید با مدیران صداوسیما و از تعاملات جدید برای مسیر پیش رو در پخش این سریال خبر داد و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «همین که مدیریت جدید صداوسیما و مدیران همراهش با هنرمندان وارد تعامل و گفتگو شده‌اند برای بنده نقطه امید است و بسیار دلگرم کننده خواهد شد که گره‌ها با بزرگواری و حسن نیت حل و فصل گردد»

سریال اما در نوروز سال ۱۴۰۱ هم به پخش نرسید و همچنان در گیر و دار پخش باقی ماند. آخرین اظهار نظر درباره این سریال به محمدرضا شفاه تهیه‌کننده آن برمی‌گردد که اردیبهشت ماه سال جاری با تأکید بر اینکه پخش این سریال تاریخ مصرف ندارد، گفته بود «این سریال فراتر از موضوع یک انتخابات مسائل اجتماعی و خانوادگی مختلفی را مطرح می‌کند و هر زمانی هم می‌تواند پخش شود اما با اتفاقاتی که رخ داده است، عملاً فرصت‌های این سریال محدود شده است و نمی‌دانم با توجه به سوءتفاهم‌هایی که درباره آن شکل گرفته است مسئولان چه خواهد شد و امیدوارم مسئولان برای حل موضوع تدبیری بیندیشند.»

حالا سریال پس از مدت‌ها بالاخره از شب گذشته دوشنبه ۱۷ بهمن ماه روی آنتن رفته است و علی ملاقلی پور کارگردان سریال هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به این مجموعه که شنبه تا چهارشنبه از شبکه سه سیما پخش می‌شود اطلاع‌رسانی کرده است. او همچنین از زنده یاد علی سلیمانی بازیگر این سریال که سال گذشته از دنیا رفت یاد کرده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار