رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی توسط فیلم‌نت به نمایش خانگی آمد. رحمان ۱۴۰۰، کمدی منوچهر هادی، در پلتفرم (سکوی اینترنتی) فیلم‌نت عرضه شد. رحمان ۱۴۰۰ محصول ۱۳۹۷ است و در آن سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، بهرام افشاری، یکتا ناصر، ساره بیات، غلامرضا نیکخواه و مهران مدیری ایفای نقش کرده‌اند. بابک و میثم کایدان نویسنده‌های فیلمنامه رحمان ۱۴۰۰ بوده‌اند و علی سرتیپی هم تهیه […]

فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی توسط فیلم‌نت به نمایش خانگی آمد.

رحمان ۱۴۰۰، کمدی منوچهر هادی، در پلتفرم (سکوی اینترنتی) فیلم‌نت عرضه شد.
رحمان ۱۴۰۰ محصول ۱۳۹۷ است و در آن سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، بهرام افشاری، یکتا ناصر، ساره بیات، غلامرضا نیکخواه و مهران مدیری ایفای نقش کرده‌اند. بابک و میثم کایدان نویسنده‌های فیلمنامه رحمان ۱۴۰۰ بوده‌اند و علی سرتیپی هم تهیه این فیلم را بر عهده داشته است.

رحمان ۱۴۰۰ داستان آبدارچی یک شرکت بزرگ به نام رحمان است که به بیماری سرطان مبتلا شده است. او بعد از این‌که از درمان ناامید می‌شود تصمیم می‌گیرد خودکشی کند اما به گونه‌ای که قتل جلوه داده شود و خانواده‌اش بتوانند از رئیس شرکت دیه بگیرند، اما هربار با مشکلی مواجه می‌شود.

رحمان ۱۴۰۰ نوروز ۱۳۹۸ به‌طور عمومی اکران شد و با جذب نزدیک به یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر و فروشی بالغ بر ۲۲۵ میلیارد ریال، به چهارمین فیلم پرفروش و پرمخاطب آن سال تبدیل شد. همچنین این فیلم هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران است. «رحمان ۱۴۰۰» رکورد فروش روزانهٔ سینمای ایران را نیز شکست.

این فیلم با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون در روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ صاحب رکورد بیشترین فروش یک فیلم در یک روز شد. این رکوردها در حالی ثبت شد که فیلم از ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ روی پرده رفت و ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ از اکران پایین کشیده شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار