رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند «امتحان» به تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی سجاد ریاحی روایتی از تحولات مهم سیاسی دهه شصت را نمایش می‌دهد. مستند «امتحان» به تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی سجاد ریاحی روایتی از تحولات مهم سیاسی دهه شصت و اختلافات بین ریاست جمهوری، نخست وزیری و امام خمینی (ره) پنجشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۲۲ از شبکه […]

مستند «امتحان» به تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی سجاد ریاحی روایتی از تحولات مهم سیاسی دهه شصت را نمایش می‌دهد.

مستند «امتحان» به تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی سجاد ریاحی روایتی از تحولات مهم سیاسی دهه شصت و اختلافات بین ریاست جمهوری، نخست وزیری و امام خمینی (ره) پنجشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش می‌شود.

این مستند، با محوریت پاسخ به برخی سوال‌های بدون پاسخ تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است و می‌کوشد در قالب ارائه اسناد و مستندات تاریخی به این پرسش پاسخ دهد که آیا در دهه ۶۰ میان امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای رئیس جمهور وقت بر سر انتخاب نخست وزیر اختلاف نظر وجود داشت؟

این مستند ۶۵ دقیقه‌ای محصول سازمان هنری رسانه اوج است و در خانه مستند تولید شده است؛ از عوامل آن می‌توان به تهیه کننده مهدی مطهر، نویسنده و کارگردان: سجاد ریاحی، مجری طرح: علی منصوری، تحقیق و پژوهش: سعید یوسفی‌پور، گوینده متن: ناصر طهماسب و طراح پوستر: هادی سلطانی اشاره کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار