رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

هفت بهار نارنج اولین تجربه فیلمسازی فرشاد گل‌سفیدی فیلمبردار سینما می باشد که داستانی عاشقانه دارد. روایتی عشقی بی انتها و آنگونه که در خلاصه فیلم آمده است: قصه عشق اساطیری شمس و طلعت… فیلم شخصیت محور با ایفای نقش منحصر به فرد علی نصیریان به عنوان نقش اصلی پیش می رود و عشقی را […]

هفت بهار نارنج اولین تجربه فیلمسازی فرشاد گل‌سفیدی فیلمبردار سینما می باشد که داستانی عاشقانه دارد. روایتی عشقی بی انتها و آنگونه که در خلاصه فیلم آمده است: قصه عشق اساطیری شمس و طلعت…
فیلم شخصیت محور با ایفای نقش منحصر به فرد علی نصیریان به عنوان نقش اصلی پیش می رود و عشقی را به تصویر می کشد که تمام وجودش را احاطه کرده و سالها بعد از به کما رفتن همسر هم رهایش نمی کند.
کارگردان فیلم با تجربه طولانی در فیلمبرداری با شناخت کافی از نماها و قاب ها در خلق تصاویر چشم نواز موفق بوده است که انتخاب لوکیشن مناسب و طراحی صحنه نیز به کمک جذابیت بصری آمده است. اما فیلمنامه ضعیف بوده و حرف چندانی برای گفتن ندارد، نه گره داستانی و نه موقعیت ویژه ای تعریف شده است و داستان به قدری خلوت است که اگر صحنه هایی از ابتدا و انتهای فیلم حتی به صورت صامت نمایش داده شود مخاطب داستان را درک خواهد نمود.
هفت بهار نارنج به نظر فیلمی جشنواره پسند است که می تواند در جشنواره های بین الملل مورد توجه قرار گیرد ولی به دلیل ریتم کند داستان و نکات گفته شده در جلب رضایت مخاطب عام موفق به نظر نمی رسد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار