رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

نخستین تریلر از فیلم کمدی جدیدی به نام «نقاش» در حالی منتشر شد که «اوون ویلسون» در نقش ‌شخصیتی مشابه «باب راس» چهره معروف برنامه تلویزیونی «لذت نقاشی» مقابل دوربین می‌رود. به نقل از ورایتی، در این فیلم «ویلسون» در نقش «کارل ناگیل» نقاش برتر تلویزیونی بازی می‌کند که با روی کار آمدن یک هنرمند […]

نخستین تریلر از فیلم کمدی جدیدی به نام «نقاش» در حالی منتشر شد که «اوون ویلسون» در نقش ‌شخصیتی مشابه «باب راس» چهره معروف برنامه تلویزیونی «لذت نقاشی» مقابل دوربین می‌رود.

به نقل از ورایتی، در این فیلم «ویلسون» در نقش «کارل ناگیل» نقاش برتر تلویزیونی بازی می‌کند که با روی کار آمدن یک هنرمند جوان‌تر، به حاشیه می‌رود.

شخصیت  «ناگیل» یادآور نقاش محبوب تلویزیون «باب راس» است که از سال ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۴ در برنامه تلویزیونی آموزشی «لذت نقاشی» حضور داشت و در سال ۱۹۹۵ در سن ۵۲ سالگی درگذشت.

«اوون ویلسون» نقش اصلی این فیلم را برعهده دارد و پیش از این در فیلم‌هایی چون «رویال»،  «زولاندر» و  «گزارش فرانسوی» بازی کرده است. این بازیگر همچنین فیلم «عمارت شبح زده» را با بازی  «جیمی لی کرتیس»،  «جرد لتو» و  «وینونا رایدر» در نوبت اکران دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار