رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

«آواتار: راه آب» بزرگ‌ترین دنباله تاریخ سینما که تاکنون بیش از ۲.۲۱۸ میلیارد دلار فروخته و همچنان در سینماها سومین فیلم پرفروش تمام دوران محسوب می‌شود، در بیست و یکمین دوره جوایز سالانه انجمن جلوه‌های تصویری آمریکا (VES) ۹ جایزه را از آن خود کرد. دنباله آواتار جیمز کامرون، امسال با ۱۴ نامزدی رکورد شکست که پیش […]

«آواتار: راه آب» بزرگ‌ترین دنباله تاریخ سینما که تاکنون بیش از ۲.۲۱۸ میلیارد دلار فروخته و همچنان در سینماها سومین فیلم پرفروش تمام دوران محسوب می‌شود، در بیست و یکمین دوره جوایز سالانه انجمن جلوه‌های تصویری آمریکا (VES) ۹ جایزه را از آن خود کرد.

دنباله آواتار جیمز کامرون، امسال با ۱۴ نامزدی رکورد شکست که پیش از این، آواتار اصلی با ۱۱ و سریال مندلورین با ۱۳ نامزدی بیشترین رکورد را داشتند.

کسب عنوان بهترین جلوه‌های بصری در یک فیلم بلند فتورئال یکی از جوایزی بود که اثر جدید کامرون در رقابت با جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور، دنیای ژوراسیک: قلمرو، بتمن و ‌تاپ‌گان: ماوریک به دست آورد.

جیمز کامرون کارگردان آواتار در این مراسم، جایزه یک عمر دستاورد در زمینه جلوه‌های ویژه تصویری را به تهیه‌کننده سرشناس گیل آن‌ هرد اهدا کرد.

در این دوره از جوایز، پینوکیو اثر گی‌یرمو دل‌تورو هم به عنوان بهترین انیمیشن بلند انتخاب شد و در مجموع ۳ جایزه از جمله جایزه بهترین جلوه‌های بصری را در رقابت با خدای خشمگین،‌ دنیای عجیب، آدم‌های بد،‌ هیولای دریایی و قرمز شدن ‌تصاحب کرد.

ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت هم در بخش تلویزیونی آمازون موفق به دریافت سه جایزه شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار