رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

تله‌تئاتر «آقا رشید» به کارگردانی احمدرضا معتمدی برای پخش از تلویزیون تولید می‌شود. در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰، مجموعه طنزی با محوریت شخصیتی به نام آقا رشید از تلویزیون پخش می‌شد. این مجموعه در مرکز اصفهان تولید می‌شد و قدرت‌الله ایزدی بازیگر نقش آقا رشید بود که توانست در مدت پخش سریال محبوبیت بسیاری میان […]

تله‌تئاتر «آقا رشید» به کارگردانی احمدرضا معتمدی برای پخش از تلویزیون تولید می‌شود.

در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰، مجموعه طنزی با محوریت شخصیتی به نام آقا رشید از تلویزیون پخش می‌شد. این مجموعه در مرکز اصفهان تولید می‌شد و قدرت‌الله ایزدی بازیگر نقش آقا رشید بود که توانست در مدت پخش سریال محبوبیت بسیاری میان مردم کسب کند.

پس از گذشت چندین سال،‌ احمدرضا معتمدی تصمیم گرفته است این مجموعه طنزها را با حضور قدرت الله ایزدی مورد واکاوی و پژوهش قرار دهد. به همین منظور به تازگی تله تئاتری با نام «آقا رشید» را کلید زده است که قرار است از تلویزیون پخش شود.

قدرت‌الله ایزدی نیز درباره این تله تئاتر گفته است: اخیراً آقای احمدرضا معتمدی برای حضور در یک تله تئاتر از من دعوت کردند تا با ایشان همکاری کنم. ان شاءالله در سال جدید بیشتر در تلویزیون حضور خواهم داشت و مردم کارهای جدیدی از من خواهند دید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار