رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • جمعه 5 اسفند 1401 - 20:04
  • کد خبر : 117158
  • تئاتر
  • چاپ خبر : ۴۰ اثر به پنجمین جشنواره ملی تئاتر کُمدی خندستان راه یافت

مسوول دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان در اصفهان گفت: در بخش صحنه‌ای ۱۴ اثر، در بخش خیابانی و اصلی یا آزاد ۱۳ اثر و در بخش خیابانی ویژه زاینده‌رود نیز ۱۳ اثر به بخش رقابتی این جشنواره راه پیدا کردند. علی دادفر، روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع ۲۲۴ اثر شامل […]

مسوول دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان در اصفهان گفت: در بخش صحنه‌ای ۱۴ اثر، در بخش خیابانی و اصلی یا آزاد ۱۳ اثر و در بخش خیابانی ویژه زاینده‌رود نیز ۱۳ اثر به بخش رقابتی این جشنواره راه پیدا کردند.

علی دادفر، روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع ۲۲۴ اثر شامل ۱۱۸ اثر در بخش صحنه‌ای، ۷۵ اثر در بخش خیابانی و بخش اصلی و ۳۱ اثر در بخش خیابانی و بخش زاینده‌رود راه یافته بودند.

وی یادآور شد: این آثار از ۲۸ استان کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که از لحاظ کیفی و کمی نیز آمار خوبی به حساب می‌آید.

مسوول دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان با تشکر از کارگردانانی که اثر خود را به این جشنواره ارسال کرده اند،گفت: اجرای این جشنواره از شنبه ۶ اسفند آغاز و آیین اختتامیه آن روز ۱۱ اسفند جاری برگزار خواهد شد.

به گفته دادفر، نمایش‌های خیابانی این جشنواره در سه مکان شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: مکان اجرای نمایش‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ در خیابان سپه مقابل ورودی پارک چهلستون و از ساعت سه بعد از ظهر روبروی هتل عباسی خواهد بود.

وی اضافه کرد: از ساعت چهار بعد از ظهر نیز نمایش‌های خیابانی جشنواره در ضلع جنوبی پل خواجو به اجرا درخواهد آمد.

دادفر اظهار داشت: آثار صحنه‌ای جشنواره ملی خندستان نیز در تالار هنر سالن‌های نقش جهان و تماشا، سالن پردیس هنر و سالن هنرسرای خورشید اصفهان اجرا می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار