رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه فرهنگی «به توان هفت» با پخش سکانس هایی از فیلم مربای شیرین همراه شنوندگان می شود به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه فرهنگی «به توان هفت» که با محوریت روایت داستان های عامیانه همراه سکانس هایی از فیلم های جذاب تقدیم مخاطبان می شود. این برنامه روز سه […]

برنامه فرهنگی «به توان هفت» با پخش سکانس هایی از فیلم مربای شیرین همراه شنوندگان می شود

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه فرهنگی «به توان هفت» که با محوریت روایت داستان های عامیانه همراه سکانس هایی از فیلم های جذاب تقدیم مخاطبان می شود. این برنامه روز سه شنبه نهم اسفند این برنامه بخش هایی از کتاب خانه لهستانی به قلم مرجان شیر محمدی تقدیم مخاطبان می شود.

این کتاب داستان زندگی آدم‌هایی است که در خانه‌ای بزرگ در جنوب تهران زندگی می‌کنند، خانه‌ای قدیمی که قصه‌ها و رازهایی را در خود نهفته است.

کتاب خانه‌ی لهستانی‌ها داستان سه نسل از انسان‌های متفاوت در عصر پهلوی دوم را بازگو می‌کند. در این خانه هر کس اتاقی اجاره‌ای دارد، عنصر “نداشتن” گره خورده با گذشته‌ای ترسناک که گاهی باعث رقم خوردن داستان‌های مخوفی می‌شود.

این برنامه در بخش سینمایی سکانس هایی از فیلم «مربای شیرین » را تقدیم مخاطبان می کند.

فیلم مربای شیرین در ژانر کمدی محصول سال ۱۳۸۰ به کارگردانی مرضیه برومند است. در این فیلم بازیگرانی چون لیلا حاتمی، مانی نوری، محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیر اندیش و … به بازیگری پرداخته اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که جلال نوجوان، هر چه سعی می کند نمی تواند در شیشه مربا را باز کند، از مادر، همسایه، دوستان، معلمان و بقال محله کمک می طلبد اما هیچ کس قادر به باز کردن آن نیست و سرانجام مشخص می شود تمام شیشه های کارخانه مرباسازی همین شکل را دارند.

«به توان هفت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۲:۳۰ به تهیه کنندگی مژگان فرزین و اجرا امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار