رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جکی چان ستاره سرشناس آسیایی، یکی از بازیگران اصلی قسمت تازه «لاک‌پشت‌های تین ایجر نینجا» است. خبر تولید قسمت جدید این اکشن فانتزی روز گذشته منتشر شد. قسمت تازه این مجموعه اکشن موفق و پرفروش، به دنبال احیای داستان و ماجراجویی های آن است. در کنار تعدادی از بازیگران سینما، چند هنرمند هم صداهایشان را […]

جکی چان ستاره سرشناس آسیایی، یکی از بازیگران اصلی قسمت تازه «لاک‌پشت‌های تین ایجر نینجا» است.

خبر تولید قسمت جدید این اکشن فانتزی روز گذشته منتشر شد.

قسمت تازه این مجموعه اکشن موفق و پرفروش، به دنبال احیای داستان و ماجراجویی های آن است.

در کنار تعدادی از بازیگران سینما، چند هنرمند هم صداهایشان را به شخصیت‌های کارتونی داستان قرض خواهند داد.

جکی چان در نسخه احیا شده این فیلم محبوب دهه نودد میلادی، در قالب کاراکتر استاد ساکن فاضلاب‌های شهر ظاهر خواهد شد.

برای صداپیشگی چهار لاک‌پشت نینجای داستان یعنی دوناتله، میکل آنجلو، لئوناردو و رافائل، از هنرمندانی نه چندان شناخته شده دعوت به همکاری شده است.

با این وجود، جان سنا قهرمان کشتی کج که مدتی است به دنیای سینما پیوسته، صدایش را به یکی از شخصیت‌های کارتونی داستان قرض می‌دهد.

جف راو کارگردان فیلم ابراز امیدواری کرده نسخه احیا شده بتواند مورد پسند دوستداران قدیمی و جدید لاک پشتهای پیتزا دوست ماجراجو قرار گیرد.

کمپانی پارامونت که این نسخه را با همکاری شرکت مستقل فیلمسازی نیکلودیون تهیه می کند، اعلام کرده برای آن هزینه‌ای کلان صرف نخواهد کرد.

خط اصلی داستان نسخه تازه درباره چهار برادر لاک پشت است که در حال یادگیری شرایط زندگی در شهر نیویورک هستند و ناگهان با دسته‌ای از موجودات جهش یافته (موتانت) روبرو می شوند. فیلم برای نمایش عمومی در تاریخ ۴ آگست آماده می‌شود.

مجموعه اکشن فانتزی و ماجراجویانه لاک پشتهای نینجا، اولین بار در سال ۱۹۹۰ به دیدار تماشاگران سینما آمد. فیلم با هزینه تولید ۱۳میلیون دلاری توانست ۲۰۲ میلیون دلار در سطح جهانی فروش کند و راه را برای تولید قسمتهای بعدی آن باز کرد.

این فیلم براساس یک داستان مصور کودکانه ساخته شده که توسط تیم دونفره کوین ایستمن و پیتر لیرد خلق شده است.

جکی جان در حالی قرارداد بازی در قسمت جدید لاک پشت های تین ایجر نینجا را امضا کرده، که مدتی است برای ادامه فعالیت هالیوود را ترک کرده و به سرزمین ماردی اش هنگ کنگ برگشته است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار