رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

«سندباد» ویژه نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) سه‌شنبه ۱۶ اسفند حوالی ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه با عنوان «جان جهان» از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است. گفت‌وگو با رابرت میهمانی از کشور هلند که بعد از آشنایی با […]

«سندباد» ویژه نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) سه‌شنبه ۱۶ اسفند حوالی ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه با عنوان «جان جهان» از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است. گفت‌وگو با رابرت میهمانی از کشور هلند که بعد از آشنایی با شخصیت امام زمان (عج) و علاقه و گرایش زیاد مردم ایران به ایشان در حال پژوهش و تحقیق درباره این حضرت است و به همین منظور چندین سفر به ایران،  قم و جمکران داشته و با علمای دینی دیدار کرده است.رابرت سال گذشته در راهپیمایی هشتاد کیلومتری اربعینی  نجف تا کربلا هم به صورت کامل حضور داشته و خاطرات جذابی از این سفر دارد که در استودیو برنامه «سندباد» بخشی از این خاطرات را بازگو می‌کند.  وی در حال تلاش برای شناساندن امام زمان (عج) و مذهب شیعه به مردم کشورهای اروپایی است.

در بخش‌های دیگر برنامه «سندباد» گفت‌وگوها و بازی‌های متنوعی با مهمانانی از کشورهای ماداگاسکار، کنیا و پاکستان هم انجام شده است. همچنین چندین آیتم گفت‌وگو با گردشگران خارجی در ایران و نیز مستندهایی کوتاه با حال و هوای نیمه شعبان نیز در این ویژه‌برنامه تدارک دیده شده. گروه قوالی معروف افغانستان نیز دو اجرای زیبا در استودیوی برنامه خواهد داشت.

برنامه «سندباد» با اجرای عباس مریدی و تهیه‌کنندگی محسن حاج کرمی سه‌شنبه حوالی ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار