رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
بیش از دو میلیون بیننده در روز اول عرضه

رکوردشکنی قسمت تازه سریال «پوست شیر»

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فیلم نت؛ فیلم نت رکوردشکنی قسمت دوم از فصل سوم سریال «پوست شیر» در روز اول عرضه را تایید کرد. تنها با گذشت یک روز از عرضه این قسمت از سریال، همه رکوردهای قبلی از لحاظ تعداد بیننده شکسته شد. طبق آمار منتشر شده از سوی […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فیلم نت؛ فیلم نت رکوردشکنی قسمت دوم از فصل سوم سریال «پوست شیر» در روز اول عرضه را تایید کرد. تنها با گذشت یک روز از عرضه این قسمت از سریال، همه رکوردهای قبلی از لحاظ تعداد بیننده شکسته شد.

طبق آمار منتشر شده از سوی فیلم نت، در روز اول عرضه قسمت اخیر «پوست شیر» بیش از دو میلیون بیننده این قسمت را تماشا کرده‌اند که یک رکورد محسوب می‌شود.

علی سرتیپی، مدیرعامل فیلم‌نت ضمن تشکر از برادران محمودی و دیگر دست‌اندرکاران سریال برای خلق این اثر اعلام کرد: چهارشنبه شب در ساعت پخش سریال، با حضور همزمان بینندگان در سایت فیلم‌نت، سرویس‌ها به دلیل این حجم از مخاطب با اختلال مواجه شد که باعث انتقاد برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی شد، ولی خوشبختانه اختلال در دقایق پایانی روز چهارشنبه مرتفع شد.

به گفته وی، کاربران فیلم‌نت تمامی ساعات بامداد پنجشنبه در حال تماشای «پوست شیر» بودند و رکورد بازدید پلتفرم فیلم‌نت در روز اول پخش این قسمت شکسته شد.

او در پایان بیان کرد: از تمامی مخاطبان سریال«پوست شیر» بابت مشکل پیش آمده پوزش می خواهیم و قدردان نگاه و همراهی گرم و صمیمانه‌شان هستیم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار