رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

شرکت تولیدات سرگرمی «ام ام ۲ اینترتینمنت» مستقر در سنگاپور و «Man Man Er» تایوان از ساخت مجموعه‌ای با اقتباس از «داستان‌های پر رمز و راز» کتاب پروفروش تایوانی خبر دادند. ام.ام ۲ و Man Man Er روز سه‌شنبه در مراسم FilmArt هنگ‌کنگ فاش کردند که در حال همکاری برای ساخت مجموعه‌ای اقتباسی از Tales of Mystery هستند. مجموعه داستان‌های پر رمز […]

شرکت تولیدات سرگرمی «ام ام ۲ اینترتینمنت» مستقر در سنگاپور و «Man Man Er» تایوان از ساخت مجموعه‌ای با اقتباس از «داستان‌های پر رمز و راز» کتاب پروفروش تایوانی خبر دادند.

ام.ام ۲ و Man Man Er روز سه‌شنبه در مراسم FilmArt هنگ‌کنگ فاش کردند که در حال همکاری برای ساخت مجموعه‌ای اقتباسی از Tales of Mystery هستند. مجموعه داستان‌های پر رمز و راز نخستین پروژه‌ای است که در چارچوب قرارداد توسعه جدیدی که این دو شرکت با Million Star Entertainment تایوان امضا کرده‌اند، انجام می‌شود.

‌Tales of Mystery داستان‌های پیرزنی مرموز را روایت می‌کند که با استفاده از طلسم‌هایی که در برگه‌های طولانی زرد می‌نویسد، آرزوها را برآورده می‌کند. آرزوها زمانی برآورده می‌شوند که آرزوکننده پیامدهای آن را بپذیرد.

این مجموعه از کتاب داستان‌های پر رمز و راز نویسنده محبوب تایوانی با نام مستعار Teensy است که پیشتر نتفلیکس از اثر Agent From Above این نویسنده تایوانی به عنوان بخشی از فهرست محتوای چینی زبان اخیر خود اقتباس کرده است.

هم‌اینک هفت کتاب در مجموعه Tales of Mystery وجود دارد که به این دو شرکت اجازه ساخت آثار دیگری از در صورت موفقیت‌آمیز بودن آن می‌دهد.

چن ون تزو – V-Focus فیلمنامه‌نویس در حال اقتباس از این آثار برای ساخت فیلم است.

مدیر عامل mm۲ Entertainment گفت این دومین پروژه اقتباسی از تینسی است در حال ساخت مجموعه‌ای از آن هستیم و یک بازار بین‌المللی را هدف قرار داده‌ایم.

ان جی سی یانگ – Ng Say Yong از تینسی به عنوان داستان‌سرایی توانمند در ژانر فانتزی نام برد که به ادغام اسطوره‌های بومی و افسانه‌های پنهانی در داستان‌های دنیای مدرن و شهری شهرت دارد.

مدیر عامل Man Man Er هم گفت شخصیت اصلی داستان، فو ژی پو پو شخصیتی بسیار همدل، با قدرتی آرام و رازآلود است که باید خواسته‌های بیان شده و بیان نشده مشتریانش را دنبال کند. او به گونه‌ای تغییر شکل می‌دهد که برای ملاقات‌کننده‌هایش پیر به نظر می‌رسد.

چن چی یوان خاطرنشان کرد: این یک نقش هیجان‌انگیز خواهد بود و ما به دنبال بهترین بازیگری هستیم که به عنوان نقش اول زن انتخاب شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار