رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم نیمه‌بلند «آب از آتش» به کارگردانی جمال احمدی و تهیه‌کنندگی  پیام تاجی و اشرف شاه‌حسینی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با نزدیک شدن به سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی، در سینماهای منتخب اصفهان اکران می‌شود. فیلم داستانی «آب از آتش» توسط پخش رویش بهمن سبز از روز شنبه ۵ […]

فیلم نیمه‌بلند «آب از آتش» به کارگردانی جمال احمدی و تهیه‌کنندگی  پیام تاجی و اشرف شاه‌حسینی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با نزدیک شدن به سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی، در سینماهای منتخب اصفهان اکران می‌شود.

فیلم داستانی «آب از آتش» توسط پخش رویش بهمن سبز از روز شنبه ۵ لغایت ۲۰ فروردین‌ماه در سینماهای منتخب اصفهان اکران خواهد شد. مخاطبان برای کسب اطلاع از سانس‌های اکران این فیلم و تهیه بلیت می‌توانند به سایت گیشه ۷ مراجعه کنند.

این اثر در هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در بخش «چشم‌انداز» نامزد بهترین فیلم شد و در جمع سه اثر برگزیده این بخش قرار گرفت. همچنین موفق شد تا لوح تقدیر بخش جنبی جشنواره فیلم فجر اصفهان را نیز به خود اختصاص دهد.

«آب از آتش» برشی از زندگی سردار سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» در روزهای پر التهاب انقلاب اسلامی در سال ۵۷ است. در خلاصه داستان این فیلم آمده: «بهمن ۵٧، علی صیاد شیرازی استاد دانشکده توپخانه ارتش در اصفهان است. در این روزهای ملتهب، عده‌ای از نوجوانان ارتشی شروع به تظاهرات می‌کنند و به دستور فرماندهی ضرب و شتم می‌شوند. صیاد به حمایت از این نوجوانان برمی‌خیزد…»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار