رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«سر سفره خدا» ویژه برنامه سحر کانال نهال بعد از سه سال دوری از آنتن به شبکه کودک بازمی‌گردد تا مهمان خانۀ روزه اولی‌ها باشد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، امسال دوشنبه ۲۹ اسفند از ساعت ۲۲ تا ۲ شب به صورت زنده، ویژه‌برنامه سال تحویل «سر سفره خدا» به […]

«سر سفره خدا» ویژه برنامه سحر کانال نهال بعد از سه سال دوری از آنتن به شبکه کودک بازمی‌گردد تا مهمان خانۀ روزه اولی‌ها باشد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، امسال دوشنبه ۲۹ اسفند از ساعت ۲۲ تا ۲ شب به صورت زنده، ویژه‌برنامه سال تحویل «سر سفره خدا» به تهیه کنندگی حمیدرضا عطارد روی آنتن این شبکه خواهد رفت.این برنامه با اجرا و ایفای نقش احسان مهدی، حامد مدرس، امیر سهیلی و شهرام شکیبا قرار است میزبان خیل کثیری از مجریان، بازیگران و عروسک‌های حال حاضر و سابق حوزه کودک صداوسیما باشد و در لحظه سال تحویل این نقش آفرینان حوزه کودک را سر سفره خدا دور هم گرد می‌آورد.
همچنین این برنامه پس از حدود ۳ سال دوری از آنتن، از ۳ فروردین ۱۴۰۲به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان به عنوان برنامه سحرگاهی شبکه کودک به مدت ۹۰ دقیقه از ساعت ۳:۳۰ صبح روی آنتن این شبکه خواهد رفت. لوکیشن برنامه در خانه ای مجاور یک مسجد است که در هر سحر نمایش طنزی جرا می شود همچنین برنامه در هر قسمت مهمانانی ویژه دارد. محتوای برنامه سحرگاهی سرسفره خدا، با محوریت سورۀ «نور» قرآن کریم طراحی شده است. آیتم‌های برنامه شامل: نماهنگ، با من بودین، رادیو محله و آیتم اخلاقی که گفتگو با بچه‌ها است خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار