رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، دومین قسمت از سریال انیمیشن ماجراجویانه-آموزشی «چل پله زیرزمین» تازه‌ترین محصول مرکز انیمیشن سوره، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علیرضا طاهری و نویسندگی نسیم خراشادی‌زاده امروز دوم فروردین ماه ساعت ۱۶:۳۰ روی آنتن شبکه کودک (کانال نهال) می‌رود. یکی از اهداف این قسمت این است که […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، دومین قسمت از سریال انیمیشن ماجراجویانه-آموزشی «چل پله زیرزمین» تازه‌ترین محصول مرکز انیمیشن سوره، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علیرضا طاهری و نویسندگی نسیم خراشادی‌زاده امروز دوم فروردین ماه ساعت ۱۶:۳۰ روی آنتن شبکه کودک (کانال نهال) می‌رود.

یکی از اهداف این قسمت این است که به کودکان و نوجوانان یادآوری کند اولین گام در مسیر رشد و پیشرفت، پذیرش مشکلات است.

در خلاصه داستان این قسمت آمده است: «کوشا پس از ورود به منطقه دکترتور حالا باید برای هر کدام از جانوران یک پرونده زیستی درست کند؛ یعنی از آن‌ها عکس بگیرد و سوالاتی مانند احساسات آن‌ها و… بپرسد. اما موجودات تحت تاثیر افکار مخرب انگول تهییج می‌شوند که همکاری نکنند. آن‌ها می‌خواهند بدانند که در آزمایشگاه چه خبر است و دکترتور برای آن‌ها چه نقشه‌ای دارد. در این میان کوشا با دقت به سوالات آن‌ها پاسخ می‌دهد و می‌گوید که باید نقطه ضعف‌هایشان را برطرف کنند تا بتوانند از منطقه بیرون بروند. او موجودات را در پذیرش نقاط ضعفشان یاری می‌کند.»

«چل پله زیرزمین» که خروجی سومین دوره رویازی است، با تکنیک دوبعدی رایانه‌ای ساخته شده است و لحنی کمدی فانتزی دارد. این اثر ۸ شخصیت با نام‌های «کوشا»، «دکترتور»، «گردوله»، «بادکنک (کوپَلِه)»، «خرخف»، «زیپی»، «کُلَنجَک»، «انگول» دارد که هر کدام داستان متفاوتی دارند‌.

جدیدترین سریال پویانمایی مرکز انیمیشن سوره با نام «چل پله زیرزمین» که مجری طرح آن استودیو قاف از فعالان انیمیشن در شهر قزوین است، در ۲۶ قسمت تولید و آماده نمایش شده و فصل نخست آن در ۱۳ قسمت ۱۲ دقیقه‌ای در نوروز ۱۴۰۲ هر روز ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه کودک (کانال نهال) پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار