رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مهدی فخیم‌زاده پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: امیدوارم در سال جدید همه اهالی سینما سر کار بروند. مهدی فخیم‌زاده درباره اینکه چه آرزویی در سال جدید برای اهالی سینما دارید؟ اظهار داشت: امیدوارم سال ۱۴۰۲ به گونه‌ای باشد که همگی سر کار بروند و بیکاری در سینما نداشته باشیم. وی همچنین درباره برنامه‌های خود در […]

مهدی فخیم‌زاده پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: امیدوارم در سال جدید همه اهالی سینما سر کار بروند.

مهدی فخیم‌زاده درباره اینکه چه آرزویی در سال جدید برای اهالی سینما دارید؟ اظهار داشت: امیدوارم سال ۱۴۰۲ به گونه‌ای باشد که همگی سر کار بروند و بیکاری در سینما نداشته باشیم.

وی همچنین درباره برنامه‌های خود در سال جدید خاطرنشان کرد: معمولا در تهران می مانم اما گاهی هم مسافرت کوتاهی می‌روم که البته باید شرایط آن فراهم شود. برنامه‌هایی هم مانند همیشه دارم که باید ببینم چقدر حوصله انجامشان را دارم.

فخیم‌زاده درباره تازه‌ترین فعالیت خود نیز گفت: اکنون در یک سریال به کارگردانی احمد معظمی بازی می‌کنم و تا این مجموعه تمام نشده برنامه ای نریخته‌ام. البته قصد ساخت یک کار جدید را دارم اما بایدشرایطش فراهم شود.

پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: سال گذشته برای اهالی سینما خوب نبود از بیکاری تا حواشی بسیاری که به وجود آمد اما امیدوارم سال ۱۴۰۲ همه اتفاق های بد فراموش شود و سال بی حاشیه و پرکاری برای مردم ایران و سینماگران باشد.

مهدی فخیم‌زاده متولد زادهٔ ۲۰ تیر ۱۳۲١ بازیگر، کارگردان فیلم، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده است. از جمله آثار سینمایی که فخیم زاده در تولید آنها مشارکت داشته می‌توان به ۱۳۷۰ ساده‌لوح (نویسنده، کارگردان، طراح صحنه و لباس)، ۱۳۷۲ تاواریش (بازیگر، نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده، طراح لباس)، ۱۳۷۲ همسفر (نویسنده، کارگردان)؛ ۱۳۷۲ همسر (نویسنده، کارگردان)؛ ۱۳۷۶ کلید ازدواج (مشاور فیلمنامه)؛ ۱۳۸۲ هم‌نفس (بازیگر، نویسنده، کارگردان)؛ ۱۳۸۳ ازدواج به سبک ایرانی (مشاور کارگردان)؛ ۱۳۹۲ آذر، شهدخت، پرویز و دیگران (بازیگر)، ۱۳۹۶ به وقت خماری (بازیگر)، ۱۳۹۶ سوء تفاهم (بازیگر)، ۱۳۹۷ مشت آخر (کارگردان، نویسنده، بازیگر) اشاره کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار