رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی گفت: جشنواره پژواک تقاطع برنامه ریزی کلان و خرد در حوزه مستندسازی است، جشنواره ها گاهی می توانند یک راهبرد رسانه ای باشند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ علی بخشی زاده، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با ستاد خبری دومین […]

علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی گفت: جشنواره پژواک تقاطع برنامه ریزی کلان و خرد در حوزه مستندسازی است، جشنواره ها گاهی می توانند یک راهبرد رسانه ای باشند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ علی بخشی زاده، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با ستاد خبری دومین جشنواره رادیویی پژواک گفت: با این باور سیاست دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک را بنا نهاده ایم که این جشنواره بتواند راهبردی بهینه و مناسب برای برنامه ریزی خرد و کلان رسانه های صداپایه در حوزه مستند سازی باشد.
او در ادامه چنین اظهار داشت:«جشنواره ها، گاه به نام خود وفادار می مانند و در حد یک «جشن» واره برگزار می شوند که محفلی برای دور هم بودن اعضای آن است، اما ما از ابتدا جشنواره پژواک را فراتر از یک «جشن» دیدیم و آن را راهبردی برای برنامه ریزی کلان و خرد در معاونت صدا، شبکه های استانی و رسانه های صداپایه کشور دانستیم».

بخشی زاده اضافه کرد: «پژواک جشنی ملی است از آنچه همه این رسانه های شنیداری در طول یکسال از افتخارات و همبستگی ملی و راهکارهای امیدآفرین به آینده ایران عزیزمان تولید کرده اند».

معاونت صدای جمهوری اسلامی، به عنوان پرچمدار این حوزه، در طول یکسال گذشته سعی کرده است در حوزه برنامه ریزی خرد، در جدول شبکه های رادیویی گونه مستند رادیویی را با این راهبردها برنامه ریزی کند و از طرفی برای مستندسازی، با موضوعات مهم کشور عزیزمان، برنامه ریزی کلان هم داشته باشد.

معاون صدای رسانه ملی با تاکید بر نگاه راهبردی جشنواره به مسائل مهم کشور اذعان داشت: جشنواره پژواک باعث شده که هر شبکه رادیویی برنامه ریزی خود را در خصوص پرداخت مستندگونه به مسائل و موضوعات مهم کشور در طول سال داشته باشد و در سطوح کلان تر سازمان صدا و سیما و کشور هم این تاثیر را شاهد باشیم.
این نکته راهبردی نظر سایر دستگاه های دولتی به مقوله مستند رادیویی را جلب کرده است و باعث شده تمایل به پرداختن مستند گونه به موضوعات، در برنامه ریزی راهبردی سایر دستگاه ها هم آغاز شود.

بخشی زاده در پایان، ضمن امیدواری به آینده این گونه برنامه سازی در رسانه های کشور، از نگاه امیدوارانه و خوشبینانه مسئولین برنامه ریز سازمان صدا و سیما قدردانی کرد که تلاش آنان باعث شده، جشنواره پژواک، تقاطع برنامه ریزی کلان و خرد در حوزه مستندسازی رادیویی شود .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار