رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

رادیو فرهنگ در گفت‌وگو با هنرمندان به دور از تکرارهای همیشگی هر روز ساعت ۱۶:۳۰ میزبان هنرمندان رشته‌های مختلف می‌شود. رضا مهدوی منتقد و پژوهشگر حوزه موسیقی که این روزها مجری کارشناس برنامه نوروز با هنرمندان است درباره این برنامه گفت: در سال‌های متمادی که در رسانه ملی برنامه‌های متفاوتی داشتم تجربیات مختلفی کسب کردم اما برنامه‌ای که […]

رادیو فرهنگ در گفت‌وگو با هنرمندان به دور از تکرارهای همیشگی هر روز ساعت ۱۶:۳۰ میزبان هنرمندان رشته‌های مختلف می‌شود.

رضا مهدوی منتقد و پژوهشگر حوزه موسیقی که این روزها مجری کارشناس برنامه نوروز با هنرمندان است درباره این برنامه گفت: در سال‌های متمادی که در رسانه ملی برنامه‌های متفاوتی داشتم تجربیات مختلفی کسب کردم اما برنامه‌ای که برای نوروز ۱۴۰۲ با عنوان نوروز با هنرمندان تدارک دیده شده ادامه برنامه‌ای است که در سال گذشته داشتیم و با وجود سختی‌هایی که داشت از تنوع در انتخاب شخصیت‌ها برخوردار است.

وی که در این برنامه با هنرمندان کشورمان در حوزه‌های مختلف هنری گفت و گو دارد تصریح کرد: این گپ و گفت‌ها همچون‌سال قبل برای من هم جذابیت داشت هنرمندان خوب کشورمان در سخنان خود بهار را نوید بخش روزهای امید می‌دانستند و در عین حال با انتقادهای سازنده تلاش برای بهبود اوضاع و ارائه راهکار داشتند. امیدوارم شنوندگان این برنامه را دوست داشته باشند و این شروعی برای برنامه‌هایی از این دست باشد.

مهدوی با اشاره به تهیه‌کننده و عوامل برنامه اظهار کرد: یلدا احتشامی تهیه‌کننده برنامه نوروز با هنرمندان وسواس و دقت بسیاری در برنامه سازی دارد و در انتخاب موضوع و پرداخت درست آن و با شناختی که از موسیقی دارد تلاش کرده بهترین ها را تهیه کندو به نظر می‌رسد این برنامه بتواند ارتباط خوبی بامخاطب برقرار کند.

مجری کارشناس نوروز با هنرمندان تاکید کرد: این برنامه متفاوت از همه گفت و گوهایی است که تاکنون با هنرمندان انجام شده است، نگاه نو به مقوله هنر و فرهنگ و پرهیز از سوالات تکراری از شاخص‌های این برنامه است و به طور اختصاصی بر اساس رسالت رادیو فرهنگ تولید شده است.

وی برنامه نوروز با هنرمندان را نقطه عطفی برای تولید این دست برنامه‌ها در رادیو فرهنگ دانست و گفت: تجربه این برنامه در سال گذشته هم تجربه خوبی بود و امسال نیز به نظرم برنامه جذابی برای شنوندگان خواهد بود.

مهدوی ادامه داد: توجه به سرعت در اجرا، ایجاد نشاط و شادی ویژه بهار و برنامه نوروزی از جمله تفاوت‌های اجرا در این برنامه گفتگو محور تخصصی است و حتی تلاش داشتم که از سنگینی لحن مهمان‌ها کاسته شود و فضایی لطیف ایجاد کنم که البته با موسیقی‌های انتخابی برنامه‌ای دلچسب شده که من خود شنونده آن هستم.

امروز بکشنبه ۶ فروردین ماه گفت و گوی رضا مهدوی با ساناز سماواتی بازیگر سریال‌های تلویزیونی زیر آسمان شهر ۳، نقطه چین، بوم و بانو، بوتیمار و… در برنامه گفت و گو با هنرمندان پخش می‌شود.

او درباره فعالیت هنری خود و کارهای جدیدش در سینما و تلویزیون هم سخن می‌گوید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار