رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «صونا» به نویسندگی و کارگردانی زهرا ترکمنلو به عنوان تنها نماینده ایران در هفتمین جشنواره بین‌المللی زنان CASCADIA آمریکا به رقابت می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه اثر، فیلم کوتاه «صونا» به نویسندگی و کارگردانی زهرا ترکمنلو در ادامه حضور خود در جشنواره‌های جهانی به هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم […]

فیلم کوتاه «صونا» به نویسندگی و کارگردانی زهرا ترکمنلو به عنوان تنها نماینده ایران در هفتمین جشنواره بین‌المللی زنان CASCADIA آمریکا به رقابت می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه اثر، فیلم کوتاه «صونا» به نویسندگی و کارگردانی زهرا ترکمنلو در ادامه حضور خود در جشنواره‌های جهانی به هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم زنان آمریکا راه یافت.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «صونا بین دو راهی، برای حل گره تنهایی به دنبال چاره است…»
آثار منتخب به کارگردانان زن از سراسر جهان در جشنواره بین‌المللی فیلم زنان آمریکا از تاریخ ۴ تا ۷ می ۲۰۲۳ برابر با (۱۴ تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) در مرکز فیلم Pickford در بلینگهام آمریکا اکران خواهد شد.
این جشنواره یکی از معدود جشنواره‌های ایالات متحده است که به فیلم‌های زنانه و صداها و دیدگاه‌های زنان اختصاص دارد.
مجموعاً ۲۲ فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن در هفتمین دوره‌ این جشنواره پذیرفته شده است که در این میان فیلم کوتاه «صونا» تنها فیلم ایرانی حاضر در این رویداد هنری است.
سایر آثار از کشورهای ایالات متحده، کانادا، فرانسه، مجارستان، انگلستان، تایوان، قرقیزستان، بریتانیا، اسلوونی و مقدونیه، انتخاب شده اند.
فریبا سهرابی، نرجس دلآرام، سمانه بابازاده، حسام کاظمی، حامد غفارپور بازیگران فیلم کوتاه «صونا» هستند.
عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: حمید مهرافروز، تدوین و صداگذاری: نادر فرجی، صدابردار: بهنام اسداللهی، گریم: مهناز سیفی، دستیار کارگردان: پریناز مهری، مشاور رسانه‌: نگار امیری، مدیر پخش بین‌الملل: زهرا ترکمنلو.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار