رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ترتیل خوانی قرآن کریم از پربیننده ترین برنامه های ایام ماه مبارک رمضان است که رسانه ملی طبق سنت سال‌های گذشته امسال نیز با برپایی محفل های ترتیل خوانی این مراسم را از شبکه های مختلف برای مومنان و روزه داران گرامی پخش می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، […]

ترتیل خوانی قرآن کریم از پربیننده ترین برنامه های ایام ماه مبارک رمضان است که رسانه ملی طبق سنت سال‌های گذشته امسال نیز با برپایی محفل های ترتیل خوانی این مراسم را از شبکه های مختلف برای مومنان و روزه داران گرامی پخش می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، شبکه یک سیما در ماه مبارک رمضان، ترتیل جزء خوانی قرآن کریم را هر سحرگاه ساعت ۵ به صورت زنده از حرم مطهر امام رضا (ع) و از صحن انقلاب بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان (ع) برای مومنان خداجو پخش می کند. همچنین این شبکه ترتیل خوانی قرآن کریم را از سایر کشورهای اسلامی ساعت ۱۱ برای مخاطبان این شبکه پخش می کند.آوای ملکوتی قرآن در شبکه دو سیما هم از ساعت ۱۱ صبح از حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) به صورت زنده طنین انداز می شود .

شبکه سه سیما جزء خوانی قرآن کریم را از ساعت ۱۴:۰۰ و از شهر مقدس قم بارگاه مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) به صورت زنده پخش می کند.

حرم مطهر احمدابن موسی (ع) از شیراز هم آیات مبارکه قرآن را از ساعت ۱۳:۳۰ برای روزه داران و مومنان عزیز به صورت زنده از قاب شبکه چهار پخش می کند.

در شبکه پنج سیما هم مراسم ترتیل جزء خوانی قرآن کریم را بعد از اذان ظهر و از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و از شهرری به صورت زنده پخش می کند.

شبکه قرآن‌ و معارف سیما هم ترتیل جزءخوانی آیات کلام الله مجید را از مسجد مقدس جمکران ساعت ۱۰:۴۵ به صورت زنده پخش می کند.

شبکه افق ترتیل جزءخوانی کلام الله را ساعت ۱۶:۳۰ از حرم مطهر امام رضا (ع) صحن گوهرشاد به صورت زنده پخش می کند.

روزه داران عزیز هر روز در ساعت ۱۲:۱۵ می توانند از شبکه امید آیه های رحمت الهی را از حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) به دیده جان شنوا باشند.

شبکه جام جم هم مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم را ساعت ۱۶:۰۰ از مسجد ثامن کیش پخش می کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار