رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، همزمان با پایان تدوین و اتمام مراحل فنی فیلم کوتاه «بیسو» از پوستر این اثر رونمایی شد. «بیسو» جدیدترین ساخته محمدحسین دماوندی پس از ساخت فیلم های خرناس و وافرست می باشد که تهیه کنندگی آن را حمید عبدالحسینی همراه با محمدحسین دماوندی بر عهده دارند. […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، همزمان با پایان تدوین و اتمام مراحل فنی فیلم کوتاه «بیسو» از پوستر این اثر رونمایی شد.
«بیسو» جدیدترین ساخته محمدحسین دماوندی پس از ساخت فیلم های خرناس و وافرست می باشد که تهیه کنندگی آن را حمید عبدالحسینی همراه با محمدحسین دماوندی بر عهده دارند.


پیرنگ اصلی این فیلم به چالش کشیدن قضاوت انسان ها با یکدیگر است و عنوان این فیلم با اشاره به چند معنی متفاوت از این رو برگزیده گردیده که گویی در حین کثرت وحدتی در لفافه داشته باشدکه از آن جمله می‌توان به بی سو بودن پیکان قضاوت در دنیا اشاره داشت. به این معنا که این جهت به هر سمتی قرار بگیرد خطای دیدی بیش نخواهد بود.
همچین از رویکرد های اصلی این فیلم می‌توان به نگاهی نو به زندگی نابینایان نیز اشاره داشت.

فهرست کامل عوامل فیلم بدین شرح است:

نویسنده وکارگردان: محمدحسین دماوندی؛ تهیه کنندگان: حمید عبدالحسینی و محمدحسین دماوندی؛ فیلمبردار: آرمین بهارلویی؛ بازیگران: مهسا ملکی، الهام طرهانی، نگار سعیدی، رهام رحمانی، امیر حسین امیری، میلاد ساسانی، فراز شیخ حسنی و تینا صفار زادگان؛ دستیار کارگردان: امیر حسین امیری؛ منشی صحنه: سلوا محمدی؛ طراح صحنه: شاهد بهوند؛ گریم: نسیم الهی فر؛ تدوین : احسان خانی گلستان؛ صدا بردار: پیام علیجانی؛ عکاس: محمد رضا رجبی و نگین کاویانی؛ طراح لباس: فاطیما شریف؛ مدیر فنی: محمدعلی دماوندی؛ مدیر تولید: فراز شیخ حسنی و وحیدخدابنده لو؛ صدا گذار: احسان خانی گلستان؛ دستیاران تولید: محمد رضا علیزاده؛ مشاور رسانه ای: علیرضا نیاکان؛ دستیار تصویر: ماهان محمدی؛ مدیر تدارکات: محمدرضا علیزاده؛ مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: علیرضا نیاکان و سپیده (سعیده) السادات موسوی سالار؛ گرافیست و طراح پوستر: یاسمین یوسفی؛دستیار صحنه: صنم امیری؛ دستیار لباس: کوثر سهندی؛ جانشین تولید: ماندانا خواجه؛ مجریان طرح: مریم موسوی (سینما جم سنتر، کافه سینما سین)؛ حمید عبدالحسینی (تماشاخانه ی سیمرغ، بنیاد بیدل دهلوی)

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار