رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فاطمه سجادی، تجربه‌گر برنامه «زندگی پس از زندگی» از زندگی سختش گفت و اتفاقی که باعث شده او به فردی خوشحال و بانشاط تبدل شود. این زن اهل افغانستان در قسمتی از برنامه که «بی تو مهتاب» نام داشت ابتدا ماجرای بیماری دشوارش را تعریف کرد و گفت: در مقطعی شبانه‌روز منتظر مرگ بودم. کمردردهای […]

فاطمه سجادی، تجربه‌گر برنامه «زندگی پس از زندگی» از زندگی سختش گفت و اتفاقی که باعث شده او به فردی خوشحال و بانشاط تبدل شود.

این زن اهل افغانستان در قسمتی از برنامه که «بی تو مهتاب» نام داشت ابتدا ماجرای بیماری دشوارش را تعریف کرد و گفت: در مقطعی شبانه‌روز منتظر مرگ بودم. کمردردهای شدید داشتم و این درد در حدی بود که اشکم درمی‌آمد. سنگ کلیه داشتم و سنگ جابه‌جا شده بود. پزشک گفت لبنیات و سبزیجات و گوشت سفید نباید بخوری. من به خاطر کاهش وزن شبیه اسکلت شده بودم و چهره‌ام زرد و نحیف بود. حالت روحی بدی داشتم و سه سال سختی کشیدم. احساسی از درون به من تلقین می‌کرد که رفتنی هستی.

سجادی سپس به یک تجربه معنوی اشاره کرد و ادامه داد: آن زمان در افغانستان بودم و تابستان روی پشت‌بام می‌خوابیدم. یک شب که از همه چیز دنیا بریده بودم، خیلی گریه کردم. به نور مهتاب نگاه می‌کردم و عمیقاً از خدا می‌خواستم که زودتر بمیرم. برای یک لحظه احساس کردم ضعف شدیدی تمام بدنم را گرفته و بی حس شده‌ام. احساس کردم از مهتاب به سمت من خیابانی وصل شده است و از پشت بام دارم به سمت آسمان بالا می‌روم و دیدی ۳۶۰ درجه پیدا کرده‌ام.

این تجربه‌گر سپس به تبعات این تجربه در روزهای بعد زندگی‌اش پرداخت و اظهار داشت: در روزهای بعد برای اولین بار احساس نشاط و شعف عمیق داشتم. خیلی شاد و خوشحال بودم. تمام داروهایی را که دکتر داده بود در سطل آشغال انداختم. هیچ احساس دردی نداشتم. هر چیزی را که گفته بودند نخور من خوردم. بعد از آن دکتر نرفتم و دردی نداشتم. دو سال ترک تحصیل کرده بودم. ولی این قدر انرژی داشتم که وارد رشته مهندسی شدم. خوشحالی من در حدی بود که زیر باران جیغ می‌کشیدم. سطح انرژی من بالا بود. معلم بودم و تدریس می‌کردم و همکارانم اسم من را بمب انرژی مثبت گذاشته بودند.

این برنامه هر روز ساعت ۱۷:۳۰ قبل از افطار با اجرای عباس موزون روانه آنتن می‌شود.

بازپخش «زندگی پس از زندگی» ساعت ۲۲:۳۰ و ۱۲:۳۰ روز بعد از شبکه چهار سیما است.

زندگی پس از زندگی برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء، روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه، مهمان روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

عباس موزون مجری و تهیه‌کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» سال گذشته به بسیاری از نقدهای و ابهامات مطرح شده پاسخ گفت. حضور تجربه‌گران غیرمسلمان، توصیف ائمه از زبان تجربه‌گرها و دیدن بهشت و جهنم برزخی و ویژگی‌های مرگ موقت از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این گفتگو بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار