رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پویانمایی لایو اکشن «لیلو و استیچ» دیزنی پس از ۲۱ سال بازسازی می‌شود و «مایا کیلوها» به «زک گالیفیاناکیس» در بازسازی انیمیشن کالت سال ۲۰۰۲ دیزنی پیوست. لیلو و استیچ – Lilo & Stitch انیمیشنی آمریکایی در سبک کمدی-درام و علمی تخیلی به کارگردانی کریس سندرز محصول سال ۲۰۰۲ است که پس از ۲۱ سال، با کارگردانی دین فلیشر […]

پویانمایی لایو اکشن «لیلو و استیچ» دیزنی پس از ۲۱ سال بازسازی می‌شود و «مایا کیلوها» به «زک گالیفیاناکیس» در بازسازی انیمیشن کالت سال ۲۰۰۲ دیزنی پیوست.

لیلو و استیچ – Lilo & Stitch انیمیشنی آمریکایی در سبک کمدی-درام و علمی تخیلی به کارگردانی کریس سندرز محصول سال ۲۰۰۲ است که پس از ۲۱ سال، با کارگردانی دین فلیشر کمپ، لیلو خود را پیدا کرده و مایا کیلوها به بازسازی آن پیوسته است.

منابع به هالیوود ریپورتر گفته‌اند مایا کیلوها برای بازی در این لایو اکشن دیزنی، بازسازی فیلم انیمیشن کالت سال ۲۰۰۲، انتخاب شده است.

زک گالیفیاناکیس در ماه فوریه به بازیگران این پروژه پیوست.

دین فلیشر کمپ نامزد اسکار در بخش مستقل و بهترین انیمیشن بلند، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که قرار است یک اکران بزرگ در دیزنی پلاس داشته باشد.

دیزنی از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

داستان این فیلم که با محوریت هاوایی جریان دارد، روایت پیوند بین یک دختر تنها به نام لیلو و یک موجود بیگانه سگ مانند به نام استیچ است که به طور ژنتیکی مهندسی شده تا نیروی تخریب باشد. با کمک مددکاران اجتماعی فضول و تعقیب بیگانگانی، این دو بر سر حس مشترک خانواده با هم پیوند می‌خورند.

نوشتن فیلمنامه این اثر اقتباسی بر عهده کریس ککانیوکالانی برایت است. کریس سندرز و دین دبلویس فیلم اصلی را نوشتند و کارگردانی کردند.

دن لین و جاناتان ایریش از Rideback تهیه‌کنندگی این کار را بر عهده دارند و رایان هالپرین تهیه کننده اجرایی آن است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار