رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سریال تلویزیونی «دلدار» که قصه‌ای عاشقانه دارد و توسط برادران محمودی ساخته شده است از شبکه تماشا پخش می‌شود. به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، سریال تلویزیونی «دلدار» که توسط برادران محمودی ساخته شده است از امروز شنبه ۹ اردیبهشت از شبکه تماشا پخش می‌شود. این سریال قصه‌ای عاشقانه دارد و فضای آن پیرامون […]

سریال تلویزیونی «دلدار» که قصه‌ای عاشقانه دارد و توسط برادران محمودی ساخته شده است از شبکه تماشا پخش می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، سریال تلویزیونی «دلدار» که توسط برادران محمودی ساخته شده است از امروز شنبه ۹ اردیبهشت از شبکه تماشا پخش می‌شود.

این سریال قصه‌ای عاشقانه دارد و فضای آن پیرامون اختلاف‌های طبقاتی در جامعه است.

محمدرضا غفاری، سوگل خلیق، الناز حبیبی، حسام محمودی، نیما رییسی، مهران نائل، پیمان مقدمی، سجاد دیرمینا، شادی مختاری، خیام وقارکاشانی، صحرا اسدالهی، وحید آقاپور، مونا کرمی، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا، کمند امیرسلیمانی، پریوش نظریه، همایون ارشادی و علیرضا آرا در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این سریال ساعت ۱۸ پخش می‌شود و بازپخش آن نیز ساعت‌های ۱۲ ظهر روز بعد خواهد بود.

شبکه تلویزیونی تماشا قصد دارد با پایان یافتن پخش مجموعه تلویزیونی «سایمدانگ»، سریال «جواهری در قصر» را از ۱۳ اردیبهشت روانه آنتن کند.

این سریال که در ایران با نام یانگوم نیز شناخته می‌شود، براساس ماجرای واقعی زنی ساخته شده که اولین و احتمالاً تنها زنی است که نامش در تاریخ به‌عنوان پزشک خصوصی پادشاه ثبت شده‌است. ماجرا در زمان سلسله جوسون می‌گذرد زمانی که جامعه مشخصاً سیستم طبقاتی دارد و سنت‌های مردسالارانه بر آن حکمفرماست. این دوره از تاریخ هر چند از نظر اقتصادی در وضعیت مساعدی به سر می‌برد اما به دلیل درگیری‌های داخلی بر سر قدرت میان خانواده سلطنتی و دولت از ثبات سیاسی برخوردار نیست.

سریال «جواهری در قصر» » هر شب ساعت ۱۹ پخش و در ساعات ۱ بامداد و ۱۳ و ۷ عصر هم از شبکه تماشا بازپخش می‌شود.

البته سریال «نقطه سر خط» هر شب ساعت ۲۰، سریال «بی همگان» ساعت ۲۱، «آخرین پادشاهی» ساعت ۲۲، سریال « سرجوخه» ساعت ۲۳ و سریال شرایط خاص ساعت ۲۴ روی آنتن شبکه تماشا می‌روند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار