رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم «یک بعدازظهر طولانی» به کارگردانی «سهی‌بانو ذوالقدر» در حضور تازه جهانی خود در یک جشنواره ایتالیایی روی پرده می‌رود. سهی بانو ذوالقدر بازیگر، نویسنده و کارگردان و تهیه کننده درباره ساخته شدن فیلم «یک بعد از ظهر طولانی» و حضورش در جشنواره‌های خارجی گفت: این فیلم محصول سینمای مستقل است که در دوران سخت […]

فیلم «یک بعدازظهر طولانی» به کارگردانی «سهی‌بانو ذوالقدر» در حضور تازه جهانی خود در یک جشنواره ایتالیایی روی پرده می‌رود.

سهی بانو ذوالقدر بازیگر، نویسنده و کارگردان و تهیه کننده درباره ساخته شدن فیلم «یک بعد از ظهر طولانی» و حضورش در جشنواره‌های خارجی گفت: این فیلم محصول سینمای مستقل است که در دوران سخت کرونا با حداقل بودجه ساخته شد و در چند جشنواره مثل سامر وای کالفرنیا و جشنواره‌ای در تورنتو حضور موفقی داشت.

او ادامه داد: این فیلم به تازگی برای حضور در بخش رقابتی جشنواره ایسکیا در کشور ایتالیا انتخاب شده است.

ذوالقدر در باره ساختار فیلمش عنوان کرد: فیلم به صورت پلان سکانس و در ژانر معمایی ساخته شده و دلیل انتخاب چنین سبکی برای فیلمسازی، نزدیک شدن حس و حال مخاطب فیلم با روش مرسوم در فضای تئاتری است و به همین دلیل در حدود دو ماه و نیم در چند پلاتوی تئاتری مثل پلاتو سه نقطه تمرینات انجام شد و بعد یک ماه و نیم تمرینات در لوکیشن فیلم ادامه پیدا کرد.

گفتنی است این فیلم به تهیه‌کنندگی سهی‌بانو ذوالقدر ساخته شده و مشاور تهیه‌کننده فیلم روح‌الله برادری و مجری طرح آن، طوبا فیلم است.

سایر عوامل سازنده «یک بعدازظهر طولانی» عبارتند از:

نویسنده: سیامک احمدی، کارگردان و تهیه کننده: سهی بانو ذوالقدر، مشاور فیلمبرداری تورج اصلانی و مدیر فیلمبرداری جعفر اصلانی، طراح صحنه: رضا رزم، طراح لباس: ستاره شمشیربندی،طراح گریم: سولماز صدرالاشرافی، طراحی و ترکیب صدا : امیر حسین صادقی، صدابردار : قادر قادری، موسیقی : سیاوش حیدری، دستیار یک و برنامه ریز: ایمان غیرتمند، تولید: امیر اسکندری، مدیر تدارکات: مهدی افروخته،بازیگران: زهرا بهروزمنش، آزاده کرمی، مرجان متقی، امین مؤذن، احسان موسوی، الیاس قدس، پخش کننده: سولماز اعتماد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار