رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

احمد رادان فرمانده فراجا پس از تماشای فیلم سینمایی «غریب» بیان کرد که «غریب» را دیدم و باید بگویم شهید بروجردی همانی بود که در این فیلم نشان داده شد. سردار احمد رادان فرمانده فراجا پس از تماشای فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که این روزها در حال اکران در سینماهای کشور است، […]

احمد رادان فرمانده فراجا پس از تماشای فیلم سینمایی «غریب» بیان کرد که «غریب» را دیدم و باید بگویم شهید بروجردی همانی بود که در این فیلم نشان داده شد.

سردار احمد رادان فرمانده فراجا پس از تماشای فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که این روزها در حال اکران در سینماهای کشور است، گفت: «غریب» را دیدم و باید بگویم شهید بروجردی همانی بود که در این فیلم نشان داده شد.

وی افزود: با دیدن این فیلم به آن دوران رفتم. شهید بروجردی شعاری داشت که بر پایه آن می‌گفت نصرت خدا از آنجایی که کسب می‌شود که حساب نمی‌شود و اتفاقاً چنین شد، در آن زمان در حالی که همه کردستان را از دست رفته می‌دانستند اما به لطف محمد بروجردی و مکتبش این مناطق به دامان جمهوری اسلامی ایران بازگشت.

سردار رادان در ادامه گفت: در زمانی که فیلم «غریب» تهیه می‌شد دوران سخت و شرایط خاصی بر کشور حاکم بود اما این فیلم به شکل خاص تولید شد. سازندگان «غریب» اتفاقات لشکر ۲۷ و به ویژه باشگاه افسران را به خوبی توانسته‌اند به تصویر بکشند.

فیلم سینمایی «غریب» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا و سرمایه‌گذاری سازمان اوج با نقش‌آفرینی بابک حمیدیان در نقش شهید محمد بروجردی از عید نوروز ۱۴۰۲ روانه پرده سینماهای کشور شده است و تا کنون بالغ بر ۸ میلیارد تومان فروش داشته است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار