رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه «باغ شادونه» به مناسبت روز معلم با آیتم هایی جذاب، یازدهم اردیبهشت روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «باغ شادونه» با اجرای ملیکا زارعی با فضایی شاد و مفرح به مناسبت گرامیداشت روز معلم، با موضوع «تکریم معلمان» به اهمیت تعلیم و تربیت و نقش معلمان […]

برنامه «باغ شادونه» به مناسبت روز معلم با آیتم هایی جذاب، یازدهم اردیبهشت روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «باغ شادونه» با اجرای ملیکا زارعی با فضایی شاد و مفرح به مناسبت گرامیداشت روز معلم، با موضوع «تکریم معلمان» به اهمیت تعلیم و تربیت و نقش معلمان در انتقال علم و دانش به نسل های بعد، روانه آنتن می‌شود.در این برنامه، یک معلم به نام خانم کبری اصل فلاح به ایفای نقش کاراکتر «خانم دفتری» خواهد پرداخت. از دیگر بخشهای این برنامه می‌توان به برگزاری مسابقه بین بچه‌ها، پخش ترانه‌های شاد و… اشاره کرد.

برنامه «باغ شادونه» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی علی اکبر ذاکری و اجرای ملیکا زارعی است که روزهای زوج و جمعه‌ها ساعت ۱۵:۱۵ روانه آنتن می‌شود. تاکنون ۵۰ قسمت از فصل اول این مجموعه و ۳۳ قسمت از فصل دوم آن روانه آنتن شده است. سی و چهارمین قسمت از فصل دوم این برنامه به مناسبت روز گرامیداشت مقام معلم، دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۵:۱۵ مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار