رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند «مرتضی مطهری» به تهیه کنندگی و کارگردانی میلاد محمدی روایتی از آخرین شب زندگی این معلم شهید ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، میلاد محمدی درباره این مستند گفت: فیلم ۸۰ دقیقه ای «مرتضی مطهری » تولید شبکه مستند سیماست […]

مستند «مرتضی مطهری» به تهیه کنندگی و کارگردانی میلاد محمدی روایتی از آخرین شب زندگی این معلم شهید ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، میلاد محمدی درباره این مستند گفت: فیلم ۸۰ دقیقه ای «مرتضی مطهری » تولید شبکه مستند سیماست و از زبان مصطفی کتیرایی تنها شاهد عینی حادثه و بازسازی صحنه ترور آیت الله به آخرین شب زندگی آیت الله مطهری پرداخته است.

او گفت: روایت محوری مستند درباره شب شهادت شهید مطهری است، اما به صورت موازی  و در گفت و گو با نزدیکان ایشان چهره‌هایی مانند علی‌اکبر ناطق نوری، رضا داوری اردکانی، هاشم صباغیان، علی مطهری، محمدمهدی عبدخدایی، عبدالمجید معادیخواه و مصطفی رحماندوست به زندگی خصوصی و مبارزات ایشان گریز زدیم.

این کارگردان گفت: در این مستند عکس های بازسازی شده صحنه‌ی ترور استاد را روایت می‌کنند، گفت و گو با آقای کتیرایی هم آرشیوی است اما بخش مهمی از مستند گفت و گو با چهره‌هایی است که ایشان را از نزدیک می‌شناختند و گفتنی‌های بسیاری درباره ایشان دارند.

محمدجواد رجب‌بیگی مشاور کارگردان و تدوینگر این مستند است و از دیگر عوامل آن می‌توان به مدیر تصویربرداری سیاوش علیشاهی، پژوهش میلاد محمدی، مدیر تولید مجتبی قربانی و گوینده محمود سراج اشاره کرد.

«مرتضی مطهری» به مناسبت سالروز درگذشت آیت الله مطهری در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته و امشب ساعت ۲۱ و فردا ساعت ۸:۳۰ پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار