رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

مستند «قدرت‌نمایی مطبوعات» روی آنتن شبکه بین‌المللی پرس تی‌وی می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه پرس تی‌وی با پخش مستند «قدرت‌نمایی مطبوعات» قدرت رسانه‌ها در تصویرسازی و تحریف حقایق و واقعیت‌های موجود به عموم را بررسی می‌کند. این مستند سعی دارد نگاهی کارشناسانه و علمی‌به قدرت رسانه‌ها و مطبوعات […]

مستند «قدرت‌نمایی مطبوعات» روی آنتن شبکه بین‌المللی پرس تی‌وی می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه پرس تی‌وی با پخش مستند «قدرت‌نمایی مطبوعات» قدرت رسانه‌ها در تصویرسازی و تحریف حقایق و واقعیت‌های موجود به عموم را بررسی می‌کند. این مستند سعی دارد نگاهی کارشناسانه و علمی‌به قدرت رسانه‌ها و مطبوعات در ارائه اطلاعات و واقعیت‌های دلخواه خود به مردم داشته باشد.

مستند «قدرت‌نمایی مطبوعات» تلاش دارد تا به این سوالات پاسخ دهد که چگونه رسانه‌های جمعی کنترل اطلاعات را به دست می‌گیرند؟ و چگونه این اطلاعات به بستری غیرواقعی از داده تبدیل می‌شود؟ محور اصلی این مستند به تهیه‌کنندگی مارسلو سانچز، تحلیلی انتقادی در رابطه با نقش رسانه‌ها در تفسیر واقعیت‌ها و بازسازی رخدادهاست.

مستند «قدرت نمایی مطبوعات» در ایالات متحده تولید شده و از طریق مصاحبه با کارشناسان ارتباطات، به بررسی اثراتی که دست‌کاری رسانه‌ای بر روی افکار عمومی دارد، پرداخته است. کارشناسان این مستند به این نکته اشاره داشته‌اند که در ایالات متحده با وجود ادعای آزادی بیان شاهد تحریفات رسانه‌ای زیادی هستیم. مستند ۲۵ دقیقه‌ای «قدرت نمایی مطبوعات» ساعت ۰۴:۰۰ بامداد از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود. بازپخش این مستند هم همان روز ساعت ۹:۰۰، ۱۵:۰۰، ۲۱:۰۰ و بامداد روز بعد ساعت ۰۱:۰۰ پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار