رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 - 00:13
  • کد خبر : 121420
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : محمد فیلی: آرزو دارم هر چه زودتر به «سلمان فارسی» برگردم

محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که این روزها در بستر بیماری است، گفت: آرزو دارم هرچه زودتر با بهبودی کامل به «سلمان فارسی» برگردم. به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، محمد فیلی روز سه‌شنبه در جریان عیادت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: آرزو دارم هرچه زودتر بهبودی کامل برایم حاصل شود […]

محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که این روزها در بستر بیماری است، گفت: آرزو دارم هرچه زودتر با بهبودی کامل به «سلمان فارسی» برگردم.

به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، محمد فیلی روز سه‌شنبه در جریان عیادت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: آرزو دارم هرچه زودتر بهبودی کامل برایم حاصل شود تا بتوانم در مجموعه سلمان فارسی هم ایفای نقش داشته باشم تا از این طریق آثاری ماندگار از خودم به یادگار بگذارم.

سیدمجید پوراحمدی مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با حضور در بیمارستان محل بستری محمد فیلی، از این هنرمند پیشکسوت عیادت کرد و در جریان روند درمانی او قرار گرفت.

بازیگر مجموعه روزی روزگاری در عین حال تاکید کرد: به عشق مردم و حضور و حمایت‌های آنها زنده‌ام و برای همه آنها خیر دنیا و آخرت همراه با سلامتی را آرزومندم.

شُکر که همه آمدند و در کنارم هستند

نقش آفرین سریال مختارنامه با قدردانی از حضور مسوولان صندوق اعتباری هنر، حمایت‌ها و مساعدت و پیگیرهای این صندوق را امیدآفرین برای هنرمندان عنوان کرد و گفت: خداوند را شاکرم در روزهایی قرار دارم که همه آمدند و در کنارم هستند.

فیلی همچنین به لطف، عنایت و بذل محبت مردم نسبت به خودش اشاره کرد و ضمن قدردانی از همگان تاکید کرد: به آنهایی که آمدند و تماس تلفنی گرفتند اعلام کردم سپاس از شما که همیشه همراه و به یاد ما هستید اما ما هنرمندان حامی بزرگی به نام صندوق هنر را در کنارمان داریم.

بازیگر بانوی عمارت و گیلدخت همچنین نکاتی را در مورد روند درمانی پس از ترخیص از بیمارستان عنوان کرد که مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر قول مساعد داد که موارد پیگیری و تا حدامکان حمایت های لازم صورت پذیرد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر هم سلام ویژه محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به این بازیگر رساند و با اشاره به عضویت فعال محمد فیلی در صندوق اعتباری هنر، گفت: با توجه به اینکه وی دارای بیمه های پایه و درمان تکمیلی صندوق هستند ما وظیفه خود دانستیم تا با حضور در بیمارستان محل بستری او، آمادگی خود را برای هرگونه کمک و حمایت و مساعدت اعلام کنیم.

در این دیدار که نیکنام حسینی پور مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر نیز حضورداشت، پوراحمدی دستورات لازم را برای هماهنگی و مساعدت تا روند بهبودی و ترخیص از بیمارستان این هنرمند پیشکسوت را به وی ابلاغ کرد.

محمد فیلی با نام کامل محمد فیلی حقیقی خرم‌ آبادی‌فرد بازیگر ایرانی در ۱۳۲۹ در شیراز به دنیا آمده است.

بازیگر نقش شمر در مجموعه مختارنامه و بازیگر نقش بسیم بیگ در روزی روزگاری از نقش مهم و در واقع شناسنامه بازیگری او محسوب می شود.

این بازیگر پیشکسوت کشور چندی پیش با بروز نشانه‌های بیماری و درد در ناحیه قفسه سینه در بیمارستانی در تهران بستری و با تشخیص مشکل انسداد درشریان‌ها توسط پزشکان، این هنرمند تحت عمل جراحی آنژیو قلب قرار گرفت.

طبق تشخیص پزشکان با وجود عارضه مغزی این هنرمند نهم اردیبهشت ماه جراحی مغز شد و با بهبودی وضعیت جسمانی به بخش عمومی منتقل شد.

محمد فیلی این روزها سریال گیلدخت را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و مجموعه رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی و سریال در دست ساخت سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری از او در دست ساخت قرار دارد.

روزی روزگاری، تفنگ سرپُر، مختارنامه، پرستاران، هشت و نیم دقیقه و دنگ و فنگ روزگار از آثاری است که این هنرمند در آنها نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار