رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

با تأکید معاون فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی، آخرین مهلت ارسال طرح‌ها به صندوق پروانه بنیاد سینمایی فارابی با هدف توسعه فیلم‌های کودک و نوجوان تا پایان ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ بوده و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابیروابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، […]

با تأکید معاون فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی، آخرین مهلت ارسال طرح‌ها به صندوق پروانه بنیاد سینمایی فارابی با هدف توسعه فیلم‌های کودک و نوجوان تا پایان ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ بوده و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابیروابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مسعود احمدیان معاون فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی و قائم مقام سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در آستانه پایان مهلت ارسال طرح‌ها به صندوق پروانه اعلام کرد: در حال حاضر حدود ۱۰۰ طرح در سامانه صندوق پروانه فارابی ثبت شده است که در میان متقاضیان، اسامی چهره‌های شاخصی هم دیده می‌شود. همچنین فیلمسازان جوان نیز مشارکت قابل توجهی در ارسال اثر به این صندوق داشته‌اند.
وی با تاکید بر عدم تمدید مهلت ارسال آثار به صندوق پروانه گفت: مهلت ارسال طرح‌ها طبق فراخوان اعلام شده پایان روز جمعه ۱۵ اردیبهشت بوده و این زمان تمدید نخواهد شد. همچنین بعد از بسته شدن سامانه، بلافاصله روند خوانش و بررسی طرح‌ها آغاز خواهد شد.
وی درباره حداقل تعداد آثار مدنظر بنیاد سینمایی فارابی برای حمایت از ساخت‌ بیان کرد: با توجه به مشخصات و قابلیت‌ طرح‌ها و شرایط بودجه‌ای که در اختیار داریم، تعداد آثار مناسب مورد حمایت مشخص خواهند شد.
براساس این خبر، صندوق پروانه بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت شهرداری اصفهان و با هدف حمایت از رونق جریان تولید در سینمای کودک و نوجوان و با انتشار فراخوانی در ۲۷ اسفند ۱۴۰۱، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
این صندوق طرح‌ها و فیلمنامه‌هایی را که شامل مضمون‌های بحران هویت به ویژه در نوجوانان، خودباوری، میهن دوستی و ترویج ارزش‌های اخلاقی و مذهبی، خانواده محوری با تأکید بر احترام فرزندان و والدین و ترسیم ریز رفتارها و سبک زندگی اسلامی – ایرانی، قانون‌گرایی با محوریت پاسداشت و احترام به قوانین، امید، شادی و نشاط اجتماعی کودکان و نوجوانان و مسئولیت پذیری، سخت کوشی و پرهیز از تنبلی و راحت طلبی باشند، مورد توجه ویژه‌ای قرار خواهد داد.
علاقه‌مندان به ثبت آثار خود می‌توانند از طریق سایت صندوق پروانه به نشانی http://parvanecif.ir اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار