رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • جمعه 15 اردیبهشت 1402 - 21:56
  • کد خبر : 121504
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : پیکر حسام محمودی به خانه ابدی بدرقه شد

آیین تشییع پیکر حسام محمودی (بازیگر سینما و تلویزیون) صبح امروز با حضور جمعی از سینماگران در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد. حسام محمودی شامگاه سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه بر اثر ایست قلبی در منزلش درگذشت و پیکر این بازیگر صبح امروز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد. در ابتدا […]

آیین تشییع پیکر حسام محمودی (بازیگر سینما و تلویزیون) صبح امروز با حضور جمعی از سینماگران در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

حسام محمودی شامگاه سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه بر اثر ایست قلبی در منزلش درگذشت و پیکر این بازیگر صبح امروز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

در ابتدا باربد بابایی مجری این مراسم، گفت: مطمئنم هیچکس از حسام محمودی خاطره بدی ندارد، او قلب رئوف و مهربانی داشت و برای هنرمند بودنش و به افتخار همه خوبی‌های او دست بزنید.

سپس شهره سلطانی (بازیگر سینما و تلویزیون) اظهار داشت: حدود ۹ ماه با او در سریال «لحظه گرگ و میش» همکاری داشتم. نمی‌دانم از خوبی‌های او از مهربانی‌ها و شرافت او چه بگویم او همکار و دوست خوبی بود چند ماه پیش قرار بود پروژه‌ای با هم کار کنیم اما نشد.

در ادامه این مراسم نوید محمودی (تهیه‌کننده و کارگردان سینما) اظهار داشت: سالها با حسام دوست بودم و خواهم بود. ما موجوداتی تنها هستیم و همه از ما توقع دارند.

او خطاب به مردم گفت: نمی‌دانید غم و اندوه شما چه بلایی بر سر ما می‌آورد. هر کدام از عزیزان ما که می‌رود تکه‌ای از وجود ما می‌رود. حسام نجیب و عزیز بود و تا ساعت‌ها نمیتوانستم این اتفاق را باور کنم. مراقب ما باشید، ما موجوداتی تنها هستیم که میخواهیم شما را راضی نگه‌داریم.

در ادامه با وجود درخواست مجری پدر و همسر حسام محمودی به دلیل نامساعد بود شرایط روحی‌شان نتوانستند روی صحنه حاضر شوند.

پیکر حسام محمودی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار