رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • شنبه 16 اردیبهشت 1402 - 17:19
  • کد خبر : 121564
  • تئاتر
  • چاپ خبر : موفقیت تئاترگراف در جذب تماشاگر

منصور یزدانی مدیر موسسه فرهنگی هنری تصویریزدان ایرانیان که سال ها است در حوزه تهیه کنندگی، کارگردانی و بازیگری در عرصه سینما و تئاتر فعالیت دارد؛ به تازگی مجموعه تله تئاتر “تئاترگراف” را به عنوان تازه ترین فعالیت خود در حوزه تهیه کنندگی به انجام رسانده است. یزدانی در گفتگویی اختصاصی با سینماخانه تئاترگراف را […]

منصور یزدانی مدیر موسسه فرهنگی هنری تصویریزدان ایرانیان که سال ها است در حوزه تهیه کنندگی، کارگردانی و بازیگری در عرصه سینما و تئاتر فعالیت دارد؛ به تازگی مجموعه تله تئاتر “تئاترگراف” را به عنوان تازه ترین فعالیت خود در حوزه تهیه کنندگی به انجام رسانده است. یزدانی در گفتگویی اختصاصی با سینماخانه تئاترگراف را یک مجموعه متداوم و طولانی در ۹۰ قسمت می داند که در فصول مختلف و در مدیوم تله تئاتر با حضور چهره های متفاوت عرصه بازیگری با طراحی و کارگردانی حمید عبدالحسینی ساخته می شود. تهیه کننده تئاترگراف از سایت تیوال به عنوان پلتفرم عرضه کننده این اثر یاد کرد و در بیان دلیل انتخاب آن گفت: به دلیل ماهیت تئاترگراف که ذاتی تئاتری دارد و سایت تیوال به عنوان مرجع معرفی و عرضه آثار در زمینه تئاتر تصمیم بر آن شد جهت عرضه تئاترگراف از این پلتفرم تخصصی استفاده شود.
یزدانی استقبال از تئاترگراف را با وجود پخش تنها یک قسمت خوب توصیف کرد و بیان داشت: علیرغم تازگی و نو بودن چنین ایده ای، اما خوشبختانه تئاترگراف در عرضه نخستین قسمت نیز توانست با مخاطبین ارتباط مناسبی برقرارکند و رکورد جالب توجهی در میزان رضایت از خود به جاگذارد.
منصور یزدانی در خاتمه این گفتگو به عرضه سایر قسمت های فصل اول در طی روزهای آتی اشاره و هدف از ساخت تئاترگراف را فراهم کردن بستری جهت ارتباط نزدیک و سهل تر مخاطبین علاقمند به تئاتر و خاصه تله تئاتر عنوان کرد و گفت: در دوره ای که ساخت تله تئاتر در تلویزیون متوقف گردیده است؛ برآن شدیم تا برای علاقمندانی که همچنان تمایل به تماشای تله تئاتر دارند؛ اینکار را در عرصه فضای مجازی انجام دهیم تا دو مدیوم تئاتر و تصویر بیش از پیش به یکدیگر نزدیک گردد.
گفتنی است اولین قسمت از نخستین فصل تئاتر گراف با عنوان انتها با کارگردانی و طراحی حمید عبدالحسینی و با حضور بازیگرانی همچون امین ابراهیمی و فائزه زرکش بهاری به تازگی توسط سایت تیوال منتشر گردیده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار